wat moet ik gebruiken tegen koortslip?
Ik heb gisteren eentje gekregen op mijn bovenlip aan de linker kant maar die was klein.
Ik had ontzettend jeuk maar ik wist dat ik niet aan moest komen. Vandaag heb ik aan de rechter kant ook eentje gekregen. Als het zo doorgaat krijg ik dadelijk ook op mijn onderlip en dit is echt verschrikkelijk.
Ik wil weten wat ik moet gebruiken tegen koortslip en wat heel snel helpt. Want ik heb morgen zangles en ik was al vorige week ziek geweest ik wil niet meer me zelf afmelden weer.
Nog een vraagje.
Waarom krijg je koortslip? ik had geen koorts gehad. Ik had laatste dagen wel heel erg stress gehad en ik had een beetje droge lippen, ik heb in mijn make up tas labello gevonden en ik heb hem gebruikt maar die ruikte een beetje vies. Ik had eerst niet in de gaten maar daarna heb ik dat vieeze geurtje geruikt.
Ik dacht hoe kan dat nou en omdat ik het vies vond
ik heb mijn lippen gelijk toen gewassen.
Op de volgende dag kreeg ik dus mijn eerste koortslip en vandaag nog eentje. Ik hoop dat ik morgen niet nog eentje erbij krijg.
Nou mijn andere vraag is
Komt het nou door die labello (ik denk dat die over de datum was) of door veel stress?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.