Houden van 2 mensen....
Laat mij beginnen met te zeggen dat de relatie met mijn vrouw ongelooflijk goed is. We zijn 20 jaar samen en houden nog steeds van elkaar als de eerste dag. Ik lieg... de band en de gevoelens zijn eigenlijk alleen maar sterker geworden. Toch zit ik hier met een vreemd gevoel: een klein jaar geleden ben ik via een forum in contact gekomen met iemand. De gesprekken waren leuk, en er was een enorme klik. Het bleek een vrouw te zijn van ongeveer mijn leeftijd. We voegden elkaar toe aan msn, chatten heel vaak. Ook mijn vrouw voegde haar toe en ook zij chatten regelmatig.
Wij 3tjes spraken een aantal keren af om iets leuk te doen met haar en onze kids samen, ook irl is de klik er, ook tussen de dames! Die zijn al een paar keer samen shoppen. Een tijd geleden al zei ik tegen mijn vrouw, dat mocht ik alleenstaande zijn dit echt wel mijn soulmate zou zijn. Nogmaals dit vormt absoluut geen bedreiging op zich voor de relatie met mijn vrouw, we zijn maatjes voor het leven: er kan gewoon geen betere zijn!
Tijdens een (lang) gesprek kwam naar boven dat die vrouw eigenlijk net dezelfde gevoelens heeft tov mij. Zij respecteert absuluut de relatie die ik en mijn vrouw hebben en wil abosuluut niets meer dan de innige vriendschap die we hebben (dus zeker geen relatie), maar ook ik ben haar soulmate. Geen van ons 3tjes heeft hier ook maar een probleem mee, of jaloezie, maar toch voelt het voor ons zo vreemd aan om nog iemand te hebben waar je (bijna) hetzelfde voor voelt. Wie kent dit?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.