Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben jij een viespeuk?

Welke vieze gewoonten heb jij?

Sommige mensen urineren in de wastafel. Anderen peuteren in hun neus en eten de vrucht van het gepeuterde op. Weer anderen doven hun sigarettenpeuk in een kopje of op een schoteltje. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je elk jaar gemiddeld 17 keer iemands hand schudt die gemasturbeerd heeft en zich daarna de handen niet heeft gewassen.

Ik gebruik de koffiefilter wel eens twee keer. Peuter wel eens in mijn neus en doof de sigaret wel eens op onsmakelijke plekken (bijv. op de korst van een taartje (als dat niet is opgegeten). Douchen en piesen hou ik gescheiden en net als Michael Jackson draag ik altijd witte handschoenen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ieuw, kappen nou. Het is bijna lunchtijd...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
al het bovengeoemde doe ik..al wordt plassen in een wasbak wel moeilijk aangezien ik een vrouw ben
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hahahaha Naatje...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@naatje, gaat best, als iemand zo lief is om je op te tillen en vast te houden ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of er gewoon op gaan zitten eh...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja dat heb ik eens gedaan... kwam die hele wasbak van de muur... leg dat maar eens uit.... eeehhh....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heb je de wastafel wel verankerd aan de muur anders wordt 't zon zooitje.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat twee keer gebruiken van het koffiefilter is echt totally gross.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lol. Ik zet altijd 1 kopje en als dat op is pleur ik 2 nieuwe scheppen koffie in de filter. Bij de derde kop neem ik een nieuw filter.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Iedereen heeft een kader waarin een begrip ondergebracht wordt... Zo is elke overtuiging en begrip anders voor iedereen...
Een misdadiger voelt zich betrouwbaar als hij zich houdt aan de regels binnen zijn kader... Zo kan een biljarter slecht spelen als hij een wedstrijd wint met een serie-gemiddelde van vele honderden, omdat zijn spel gezien vanuit zijn kader in deze wedstrijd lager lag dan tot wat hij normaal in staat is... En voor een andere biljarter kan deze score er een zijn van een top-prestatie, ook weer vanuit zijn kader gezien...

Ben ik een viespeuk?... Nee natuurlijk niet, ik blijf altijd binnen mijn kader en derhalve ben ik geen viespeuk...

Ben ik een viespeuk als ik niet net zo vaak mijn handen was als een chirurg? Daarentegen is een chirurg is wel een viespeuk als hij zijn handen net zo vaak wast als ik...

en als ik mij buiten mijn kader begeef van viesdoen, zou ik dat hier gaan toegeven? Ik denk het niet...

vandaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je eigen vuil is altijd minder vuil dan dat van anderen. Da's waar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sjonge wat een onzin verhaal weer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het helemaal met je eens XiniX. Ik wilde zoiets ook schrijven. In plaats daar van krijg je +1 van mij. Nog even en je staat bovenaan...

Andere antwoorden (12)

Ik plas wel eens als ik onder de douche sta (doe het alleen thuis hoor, niet elders). Scheelt weer een keer het toilet doortrekken dus is beter voor het milieu.

Daarnaast heb ik de gewoonte mijn koffiebeker wel eens een dag of 2 a 3 te gebruiken voor ik hem afwas. Ik drink mijn koffie gewoon zwart, dus mijns inziens volstaat het af en toe even met water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
plassen onder de douche doet iederee.. iemand die zegt dat ie dat niet doet liegt!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad Etab, ook ik ga altijd eerst even piesen voor ik onder de douche ga.. Alvast het water laten opwarmen, van dat gekletter moet ik gelijk..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heerlijk triviale discussie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Farrepar:
Urine stinkt pas als 't een tijdje stil heeft gestaan of als je de spetters niet schoonmaakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh wat heb ik een spijt van mijn antwoord...
Per reactie krijg ik een mailtje... ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik letterlijk zoveel zeikmailtjes in mijn mailbox kreeg :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat een gezeur over een klein zeikdetail...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mailtje!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@farrepar: dan moet je toch echt ff langs de dokter hoor als je urine stinkt..is nie goed...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Cath... neem gmail... die is veel beter bij dit soort mega-threads... Plassen onder de douche... en in het zwembad.... moet kunnen toch?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb ook al wel gmail, maar dat is niet het adres waar deze mailtjes naar toe gaan..
En meestal wil ik graag weten wat voor een reacties ik op antwoorden krijg... had er alleen niet zoveel verwacht... maar ja, dat krijg je als je een viespeuk bent, zelfs de mailbox is niet schoon :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geeft nix joh!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beter verander je het dan zodat je ze in gmail krijg. Dan komen ze allemaal per dag onder 1 mail binnen. Met van die Tabs weetje wel.
MAILTJE
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@deboender: Wat wil jij toch telkens met MAILTJE onder je reacties?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij wil een mailtje van je....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha, kan hij krijgen hoor, moet ik wel eerst zijn adres weten.
Urineren in wastafel alleen in tijden van extreme dronkenschap of als de wc echt te smerig is (een keer in een kroeg in Spanje...walgelijk), neuspeuteren ZONDER opeten (nooit begrepen hoe mensen dat kunnen doen) en handenschudden na het masturberen....dat is het wel een beetje van het lijstje....ik zou niets anders kunnen bedenken en ik vind mezelf niet echt een viespeuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Al het bovenstaande doe ik in ieder geval niet.. Maar in het huishouden zou ik mijn kamer best wat vaker mogen afstoffen. Maar het is er zeker niet smerig.

Ik begin nu wel de moslims die geen handen willen schudden meer te begrijpen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lol. Denk je dat Rita zo'n type is die zich de handen niet wast?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met vrouwen alleen he.
Ben ik dan zo vreemd?

Maar pissen in de wasbak????????
Welke neuroot doet dat????????

Antwoord: nee ik ben geen viespeuk.
Maar overmatig hygienisch ben ik ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja...

Ik denk dat een hoop mensen de dingen doen die jij opsomt zonder er überhaupt over na te denken. En ik zal me er ongetwijfelt ook schuldig aan maken...

Elleen dat urineren in de wasbak word wat lastig...

En voor dat laatste: Ik heb daar heel mooi batterijen vretend speelgoed voor:D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Buzzzzz
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat valt ruze mee...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die was je dan toch wel af na gebruik he, anders is het vies :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dacht altijd dat je een man was?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@C4th: Ja hoor...
@deboender: Fout gedacht he...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
weer die rode oortjes ;-) zijn dit de nieuwe bier, xxx en borreltnootjes?
Bovenstaande activiteiten zijn bij mij uitgesloten. Maar superhygiënisch ben ik ook niet. Mijn asbak vaker legen moet ik weleens vaker doen merk ik. Die lucht, ik heb wel betere luchtjes geroken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hmm... Nu je 't zegt, misschien moet ik toch nog eens die pindadoppen opzuigen die ik 4 dagen geleden heb laten vallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik weet niet wat het omgekeerde is van een viespeuk, een maniakale propere jongen of zo ? Ik was mijn handen voor en na, toilet, eten, gebruik PC en na bezoek openbare gebouwen. Is dat overdreven? Voel me zelf alleszins beter door : ritueel, reinigingstherapie, opvoeding? waarschijnlijk het laatste : in mijn jeugd in de famiale huiskring moesten wij onze handen naar boven en naar beneden tonen voor inspectie van vader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moet dit antwoord niet geplaatst worden onder de vraag wie er een Tic heeft :)
Nee, dat ben ik niet.

Toegevoegd op 20-05-2009 12:15:58
Vieze gewoontes? Nee, niet dat ik weet.
Mijn auto mag wat vaker gewassen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind mezelf niet echt vies ik was zelfs mijn handen na het masturberen, maar verder maak ik me schuldig aan alle bovengenoemde onhebbelijkheden (ik eet ze niet op).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Scheten laten in het zwembad is ook wel spectaculair.
Of om ze aan te steken (maar dat doe ik zelf niet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet niet of ik een viespeuk ben..
Ik plas wel eens in het zwembad.. Ook wel onder de douche.. en ik knip me nagels boven de (lege) badkuip.. probeer het daarna wel op te ruimen..
Ook peuter ik wel eens in me neus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding