Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou ik doen om warm te worden in bed?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

In ieder geval op de zij gaan liggen. Ik ervaar altijd dat als ik op mijn rug of buik lig dat ik dan gauwer een koud gevoel krijg (geen idee hoe dit kan maar ik hoor het van meerderen).

Wikkel jezelf in een fleece deken en kruip dan onder de dekens. Succes gegarandeerd!

Een lekere warme douche nemen voordat je onder de wol gaat.

Als het alleen om je voeten gaat, die kan je terwijl je in bed ligt heel hard heen en weer over het onderlaken wrijven of je kunt van die lekkere magnetronpantoffeltjes kopen en die een half uurtje voor je naar bed gaat aandoen.

Veel warmte toegewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Sokken aandoen
Een vriendin zoeken
Een dekentje er bij nemen
Een elektrisch deken kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een warme kruik mee naar bed nemen. Dus een kruik vullen met warm water. Als je geen kruik in huis hebt, kun je een frisdrankfles vullen met warm water (liever te heet dan te lauw) en daar een handdoek of andere zachte doek omheen wikkelen. Die leg je bij je voeten of bij je bovenlichaam en dan krijg je het vanzelf warm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het snelste word je warm met een warmwaterkruik, tarwe- of kersenzak of iets anders wat je in de magnetron kan opwarmen.
Zorg dat de warmtebron onder je voetzolen ligt. Je zult dan voelen dat de warmte je lichaam binnenstroomt. Mocht je 2 warmtebronnen hebben, leg dan je handen op de 2e.
Je handpalmen en voetzolen nemen beiden snel warmte op voor je hele lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het raam dicht doen,deur dicht doen, verwarming even goed laten opwarmen voordat je naar bed gaat (wel weer uitdoen als je naar bed gaat, want anders drijf je je bed weer uit), sokken aan, pyjama aan, legging/broek aan, extra deken erop, eerst in slaapzak gaan liggen, tegen je partner aan gaan liggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een glaasje gluhwein drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik altijd doe is mijn hele deken over me heen trekken. Daar krijg je het benauwd van. Ik weet niet of het ook slecht voor je is ofzo, maar bij mij werkt het :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger namen de Egyptenaren een hondje mee naar bed.Dus!Optie!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon onder de dekens/dekbed met een warme kruik
Een paar glaasjes Glühwein
Of/en...(nof 't leukste én meest effectieve),lekker met je vriendin/vrouw n****n!
Dán krijg je 't écht wel warm!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou vanzelf moeten gaan. Netjes onder je deken blijven. Kopje warme thee voor je er in kruipt. Een stevige wandeling maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het materiaal van je dekbed kan bepalend zijn. Katoen ventileert bv meer dan velours. Een sleevedeken onder je dekbed helpt ook. En naakt in bed liggen, ook geen sokken!
14 jaar geleden
Een kruik, kopen bij de drogist, is het beste. Uiteraard met een sloopje eromheen.
Hoe heter gevuld des te langer blijft hij warmte afgeven.
Handig om hem een uurtje eerder in bed te leggen, dan slaap je beter in.
Als je koude voeten hebt, dan slaap je slecht en rust je niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdens militaire oefeningen sliepen we in het veld bij min 10 graden.
Voordat we gingen slapen waren we verplicht eerst een mars van een uur te houden en dan meteen de slaapzak in. En het geweer mee de slaapzak in, want in tijden van gevaar is dat je beste vriend (zei men).
Ik garandeer je een heerlijke warme nachtrust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een hoogslaper, warme lucht stijgt namelijk op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan niet bij je profiel zien hoe oud je bent daarom durf ik te zeggen dat je van een stevige vrijpartij redelijk op temperatuur komt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slaap in een lekkere grote legging, met korte sokjes eronder. Lekker wijd shirt erbij. En...natuurlijk de poes aan het voeteneind.

Houd wel altijd het raam op een kier en de verwarming uit, anders krijg je hoofdpijn,.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing