Kan een houtn vloer ipv een betonnen vloer zorgen voor duizelingen?
Wij kunnen een andere woning krijgen, de woning is 1 hoog en heeft een houten ondervloer met daaroverheen laminaat... als je erop loopt voelt het iets minder stevig dan de betonnen ondervloer die we in ons huidige huis hebben... Het huis dat we kunnen krijgen is een oud pand, gebouwt voor 1906 maar wel gerestaureerd...
Wij hebben voor dit huis in een ander huis gewoond, ook 1 hoog met ook een houten vloer, ik had daar continu last van duizelingen en lag soms dagen kotsmisselijk op bed... Het stomme was, zodra ik de straat uitreed (ik ging zo vaak mogelijk naar mn ouders) de duizelingen wegwaren...
Ook in ons huidige huis heb ik geen last...
Bij een vriendin thuis heb ik ook last van een duizelig gevoel als ik bij haar boven ben (houten ondervloer), wij hebben op pnze bovenverdieping ook een houte vloer, hier heb ik geen last... Nu vraag ik me af of die houten ondervloer toch een reden zou kunnen zijn voor die duizelingen... En de woning is permanent dus ik wil eigenlijk geen risico nemen... Tegelijkertijd is het huis wel erg mooi... Ik word trouwens ook duizelig als ik uit een lift stap of als ik op een oude trap sta, hier in het ziekenhuis hebben ze een houten trap met vinyl erover en ik heb al meerdere keren aan de leuning gehangen omdat ik duizelig werd (kan ook komen door de trilling van de lift die ernaast op en neer raast)...
Ik weet dus niet goed wat ik moet doen...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.