Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ometionele antwoorden?

Een x-aantal antwoorden terug die ik gegeven heb kwamen bij mij de nodige emoties naar boven...

Nu zat in mijn antwoord een stuk eigen ervaring verwerkt, die betrekking hadden op deze emoties...

Ben ik hier nu een uitzondering in. Of overkomt het jullie ook wel eens dat je omotineel, of ontroerd raakt door het antwoord wat je op GV geeft?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

ik snap wel wat je bedoelt en ja soms zoals met de vraag van mij snap ik bvb best dat mensen dan aan iets moeten terug denken. ik heb laatst nog antwoord gegeven op een vraag waar ik het niet bij drooghielt, was die van de jongen die vroeg waarom zijn vriendin niet kreunde ofzo, dan heb ik het ook wel moeilijk.

xxxxx
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, ik word elke keer weer ontroerd door mijn eigen antwoorden. Ik heb er vandaag al een doos tissues opzitten.
15 jaar geleden
Nee, ik denk niet dat je een uitzondering bent. Vooral vragen die over gevoelens gaan, of wat 'diepere' vragen over het algemeen kunnen heel makkelijk emoties naar boven roepen. Vragen waarbij je dingen van jezelf herkent bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn vragen bij, waarbij je, om een juist antwoord te geven goed over je eigen situatie nadenkt en wellicht
had je dat nog niet eerder gedaan en roept zo'n vraag emoties bij je op die je tot dan toe weggestopt had.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing