Wat voel ik nou nog? Paniek? Burn-out? Depressie?
begin dit jaar was ik steeds ziek. Ik dacht dat het buikgriep was, maar dat heb je dus meestal niet 2 keer in de maand. Uiteindelijk bij de huisarts gekomen. Die heeft me doorgestuurd naar psycholoog en daar heb therapie gehad.ik had paniekaanvallen. Die is afgerond, maar ik kom nog steeds af en toe bij hem omdat ik me nog steeds niet de oude voel. Ondertussen ook naar een psychiater gegaan. Daar heb ik antidepressiva gekregen en daar ben ik nu een paar maanden mee bezig. Volgens hun heb ik dit allemaal: depressie, burn-out, paniekstoornis en piekerstoornis.Het ging een week of 5 hartstikke goed( vergeleken met de maanden ervoor) Maar de laatste 2 weken is het weer niks. Het begon weer met een paniekaanval en sindsdien weer bibberig, onzeker, heel moe en als ik dingen moet, zoals bv mn zoon naar school brengen, sta ik stijf van de stress en als ik dan thuis kom moet ik huilen. Werken mn medicijnen niet meer voldoende? is dit depressie of burn-out? Ik heb zo hard gewerkt om er uit te komen en dan heel onverwacht val je terug. Waarom? Wat kan ik nu nog doen wat ik nog niet heb geprobeerd? Ik wil weer zo graag gewoon mezelf zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.