Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ren je als een meisje?

Heb nu een dag als een meisje gelopen-afgaande op de tips die ik vandaag heb gehad via mn andere vraag. Ook toen ik de trein moest halen. Rees uiteraard deze vraag :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Een beetje met je handen wapperen en desnoods je armen onder je boezem vouwen zodat de hele handel niet in het rond flapt. Niet te snel; een soort van slo-motion rennen is genoeg. Het hoeft niet echt sneller te gaan dan stevig doorlopen.

Efficient is anders!

Toegevoegd na 41 seconden:
Je loopt voor gek. Doe maar niet. Gewoon rennen als Lorna Kiplagat zou ik zeggen. Dat is ook een meisje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

als ervaren vrouw weet ik dat meisjes echt totaal anders rennen dan mannen.
ze rennen netjes zoals ik dat noem beetje kleine huppelende beweging en onze heupen gaan heel elegant mee heen en weer waardoor onze borsten weer op en neer gaan.
onze handen zetten we in een mooie chique gebaar waardoor we onze armen langzaam en soepel sierlijk laten mee bewegen.
onze haren gooien we los dat is weer wat sexy dan dat je haar vast zit.
als iemand je aanstaart waarom je rent geef je die een beleefde glimlachje waardoor je lekker verder rent.
en nog 1 goeie tip borst naar voor kont naar achteren haha succes

Toegevoegd na 6 minuten:
vergeten erbij te vermelden als er een leuke jongen naar je kijtk is het een glimlach en een knipoog ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vrouw rent wankelend op haar hoge hakken richting het object dat ze wil halen. Hoogstwaarschijnlijk nog vergezeld gaande van een paniekerig: "Wacht... Ik moet ook nog mee!"
(bron: ettelijke observaties op verschillende treinstations in Nederland).

Dan is er ook nog het sportievere vrouwvolk dat op zo'n moment even lak aan alles heeft, de hakken in haar handen neemt en het gewoon op de al eerder aangehaalde Lorna Kiplagat-manier doet!

Maar zoals ook al eerder aangegeven, op het moment dat je de trein wilt halen zal ik me absoluut geen zorgen maken of ik wel "lady-like" genoeg loop. Ik heb slechts twee zorgen: 1) Haal ik de trein wel
2) Verlies ik in mijn haast niets (telefoon die uit jaszak kiepert oid).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tegenwoordig maakt dat niet meer heel veel uit, zat laatst op de autoweg en er rende een man over de vluchtstrook, als die geen driedelig pak aanhad zou ik zo zeggen dat het een dame was haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, in het echt zou ik het je niet aanraden,
maar als het moet voor een toneelopleiding:

Klem je tas onder je arm of tegen je borst [ want je tasje is je allesje] en huppel op de voorkanten - de ballen - van je voeten. Dan moet je wel kleine pasjes maken.

En ook in deze situatie: voetjes VOOR elkaar zetten en vooral niet uitelkaar. Dat oogt nl. al vrij snel lomp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat n vreemde vraag. gewoon rennen, gaan. Wat een gezeur over zwaaien met je heupen en je armen, daarbij nog knipogen naar leuke mannen. t moet niet gekker worden. Lekker op je eigen manier rennen, om zo snel mogelijk van A naar B te komen. Hardlopen kan als sport erg ontspannend werken. succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image