Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Remedie tegen moeilijk opstaan

Heeft er iemand een oplossing tegen moeilijk opstaan 's ochtends ? Ik sta altijd op met de weker, maar duw die telkens af tot het laatste moment.

Iedereen zegt, zodra je wekker afgaat, meteen opstaan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij mij werkt het om eerst zachtjes de radio aan te laten gaan,samen met een lampje ,wake up light, ik word dan een beetje wakker, mijn telefoon ligt aan de andere kant van de kamer, als die af gaat is er echt geen ontkomen meer aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan je wekker aan de andere kant van de kamer zetten. Je moet dan dus eerst daar heen lopen. Het liefst moet je dan zo'n klassieke wekker hebben met zo'n afgrijselijk geluid. Dan blijf je echt niet liggen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik leef met je mee.
Ik herken het probleem.
Avondmens! Gelukkig mag ik nu
's ochtends wat langer blijven liggen.

Maar een deel van de oorzaak zit er toch ook in
dat je dan gewoon niet uitgerust bent.
Ga je niet veel te laat naar bed?

http://www.goeievraag.nl/vraag/opstaan-wekker-ongezond.10826
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga in de eerste plaats op tijd naar bed om voldoende slaap te krijgen. Gebruik een wekker zonder repeteermogelijkheid of saboteer het repeteerknopje en laat de wekker gaan op het tijdstip dat je op wilt staan. Dan móet je er wel meteen uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij heeft maar een ding heel goed gewerkt, de komst van een kindje. Die schijn je ´s ochtends te eten te moeten geven en te drinken. Daar moet je dan voor op staan. Als je dat niet doet, dan worden ze erg vervelend, daar slaap je echt niet bij!
Daarnaast kruipen ze ´s ochtends vroeg met koude voeten bij je in bed. Als je geluk hebt na zevenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn wekker staat op een andere kamer, even het speakertje er uit gesloopt en de kabel verlengt. en die hangd in een bombestedig kasje. dus als die gaat MOET ik er wel uit.
( ik probeer het wel xD stug doorslapen of je hoofd in je kusen duuwen maar ook niet langer als 5 minuten )

bij mij werkt dit prima :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding