Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de meest effectieve manier om een sixpack te krijgen?

Het gaat hier om buikspieren niet om bier of cola.
En als ik dit er niet onder zou zetten zouden mensen zeggen naar de supermarkt gaan. Maar ik denk vooruit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha, gij zijt een kenner van de menselijke geest! Alleen al voor die toevoeging een plus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had die plannen ook, mea culpa...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een sixpack krijgen is zeker niet makkelijk,ik train ongeveer een half jaar en heb een vet percentage van 13,2%. Bij mij zie je ook al wat.

- hou alles goed bij

- train minimaal 3x per week je buikspieren (liefst elke dag)

- Wanneer je tijdens het trainen een brand achtig gevoel krijgt ga nog even een minuutje door!

- Eet gezond

- Ben je dik? eerst cardio gedeelte lang volhouden totdat je een vet percentage van 15% of lager hebt.
(Kracht en cardio mixen werkt echt niet) Doe cardio op de goede manier zodat je je suikers en vetten verbrand, doe je het fout dan verbrand je je spierweefsel, dat willen we dus niet!

- vaak worden de situps fout uitgevoerd. Als je benen op de grond houd heb je kans dat je je heupen traint in plaats van je buikspieren. hou je benen dus in de lucht.

- Als je de onderkant van je buikspieren wil trainen (het moeilijkste) doe ik het altijd zo: ga op je rug op de grond liggen, pak iets beetje (ik houd me vast aan me bed) En doe nu de meest gebruikte buikspieroefening andersom. Dus je brengt je knieën naar je borst.

hopelijk heb je er wat aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

veel situps en gezond eten, dus bier en vette hap laten staan
ook cardio om vetpercentage omlaag te brengen

succes!!

Toegevoegd na 2 minuten:
ben 30 jaar, had 5 jaar geleden een strak buikje, was een isolatie.aag opgekomen. ben sinds januari 2010 bezig, lekker fanatiek en kan weer tot 6 tellen :P.
een ijzeren discipline en doorzettingsvermogen, dan krijg je wat je wil!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
veel fitness, voor gewichtheffen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste mensen die hun lichaam systematisch en regelmatig trainen hebben een prachtige sixpack maar die gaat meer dan eens schuil achter een ‘beschermende’ vetlaag. Het is mijns inziens een grotere kunst om dat wasbordje zichtbaar te krijgen dan te kweken. Probeer eens wat minder bier en cola, oftewel koolhydraten. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding