Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe win je als 'good guy' het hart van een meisje dat valt op 'badass'?

We zijn al best lang goede vrienden, ze zit bij me in de vriendengroep. We hebben echt superveel gemeen en we kunnen goed met elkaar overweg.
Op gegeven moment ben ik eigenlijk onbewust verliefd geworden.

Nou is mijn probleem het volgende:
Om te beginnen is ze een jaar ouder dan mij, en heb ik voor mijn leeftijd niet bepaald een volwassen uiterlijk (oftewel ik zie er 3 jaar jonger uit dan ik ben).

Verder weet ik dat ze op 'badass' oftewel stoere types valt. Denk hierbij aan jongens die roken, goed gekleed en zelfverzekerd zijn.
Nou ben ik zelf niet bepaald 'badass' en ook niet van plan dit te worden. Ik ben eigenlijk bijna het tegenovergestelde. Ik ben een aardig, rustig, vriendelijk e.d.

Ze zoekt regelmatig contact als we met een groep ofzo bij elkaar zijn maar niet meer dan met anderen. Oftewel, waarschijnlijk zijn de gevoelens op dit moment nog niet wederzijds.

Ik weet dat het een moeilijke opgave is maar is het onmogelijk?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Geduld!

Ik viel vroeger ook op 'badasses'. Mijn huidige man was toen ook al verliefd op me, maar ik zag er nog niks in.
Later zag ik in dat ik niet gelukkig werd met zo'n 'badass' en dat ik wel gelukkig kon worden met die 'good guy'.
We zijn nu al 14 jaar getrouwd..

Niet veranderen, jezelf blijven, geduld hebben...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

zij moet jou graag zien voor wie je bent.. en dat kan je niet forseren..

Heel goed dat je jezelf niet wil veranderen naar BadAss.. knap dat je jezelf wil blijven.. Maar meer kan je niet doen.. Jezelf open stellen en laten zien wie je bent, wat je in je mars hebt..

Misschien kan je wel eens subtiel vragen om iets met 2 te doen en zien hoe het bloeit?

alvast keiveel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet onmogelijk maar een kwestie van tijd.

Je zult geduld moeten hebben. Op een dag komt ze er achter dat uiterlijke vertoon niets oplevert....en dan ben jij er!! Heb geduld en blijf in de tussentijd vrienden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing