Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Als je er het heel neutraal en zonder te veel emotie kunt benaderen en er over kunt praten, dan kun je zeggen dat je iets 'verwerkt' hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er rustig over kunt praten zonder direkt weer in tranen uit te barsten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer het niet meer een dagelijks onderdeel van je leven is. Hoewel ik het eens ben met wat de mensen voor mij zeggen over het er over kunnen praten, betekent dat nog niet dat het volledig verwerkt is. Soms kun je er al lang normaal over praten, maar is het toch nog iets dat je iedere dag met je meeneemt. Ik denk dat je in veel situaties pas kan zeggen dat het verwerkt is (of grotendeels) als je er niet meer dagelijks aan denkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
n gebeurtenis verwerk je niet,je stopt t weg.vooral als het n nare gebeurtenis is.het blijft n gevoelige plek in je leven en daar probeer je mee te leven.het slijt wel maar gaat nooit weg.je hebt goeie dagen en slechte.bij slechte komen meestal de herinneringen weer naar boven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image