Veel "kameraden" hebben al kijk op meisjes, waarom ik niet?
Veel "kameraden" hebben al kijk op meisjes, waarom ik niet?
-
Ik heb laat maar zeggen "kameraden", die me laten zitten en vaak uitlachen of wat dan ook..
Dat zal vast door mn verleden komen, aangezien ik niets durf.. Ik durf niets terug te zeggen, te doen of wat dan ook.. Ik ben vroeger erg gepest en bedreigd. Dus ik denk dat het daaraan ligt.
Maar ik ga met ze om, anders heb ik niemand anders om echt mee te lopen ofzow.
Ik ken er wat van Internet, die ik binnenkort ga ontmoeten (ik bedoel, jongens, gewoon "internetvrienden), daar hoef je geen zorgen om te maken, ik vertrouw hun als geen ander.
Ik weet alles van ze, dus dat geeft me ook al wat hoop.
-
Nu over het onderwerp
-
Ik ga dan met die (nep?)"kameraden" om. Die alleen om anderen lachen, en mij helemaal niet missen als ik 4uur lang niets zeg (zoals vanmiddag..).
Hun kijken en praten alleen maar over dit :
"Chicks"(Meisjes dus), zoenen, verkering en bier.
Ik ben 15 Jaar, en hun ook.
Hun hebben dus als kijk op meisjes en alles.
Ook als ik onder de douche kijk, en ik kijk naar mijn geslachtsorgaan (Als jongen zijnde), en ik kijk naar de jongens die bij me in de klas zitten, hebben die een veel "Grotere" en "Beharige" .
Ik heb ook niet zo'n kijk op meisjes, en heb nog nooit verkering gehad.
Ik ben er wel benieuwd naar.. Maar ik weet totaal niet waar en hoe ik moet beginnen om een meisje leuk te vinden, en verkering te krijgen..
Hoe kan dit allemaal? Dat ik zo ver achter loop? En hoe krijg ik een meisje?(Omleuktevinde)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.