Hoe reken je af met een ex van je vriend die hem zijn kinderen alleen wil laten zien als hij sex met haar heeft?
mijn vriend mag zijn kinderen alleen maar zien als ie sex met zijn de moeder van de kinderen heeft. Wij hebben een goede/eerlijke en open relatie, hij houdt heel veel van zijn kinderen, als het zo moet wil hij ze niet meer zien, maar het heeft uiteraard invloed op onze relatie, vooral omdat hij door zijn werk veel weg is, ik ben nooit jaloers geweest, maar ben wel erg bang dat hij omwille van het contact met zijn kids (dragen alleen zijn naam, hij heeft ze erkend, zijn niet van hem) er toch heen gaat. Een vrouw kan toch geen sex hebben met een man die haar niet wil en die zo slap als een pier is? Ik hou van hem, maar ik kan niet bepaald zeggen dat ie een geweldige minnaar is.
Het is een hele ingewikkelde situatie, we zijn zelfs al verhuisd omwille van haar, ze heeft er alles voor over om onze relatie kapot te maken. Ik heb het nodige meegemaakt in mijn leven maar wat is wijsheid, ik ben vreselijk in verwarring en weet het niet meer.
Ze probeert hem dus met alles en nog wat te chanteren als ze maar sex van hem krijgt, ze wil macht blijven houden, dat is het enige, maar het is voor mij iets om heel erg bang voor te zijn. Raak ik hem kwijt? Hij wil haar absoluut niet terug, maar het maakt onze liefde kapot.
Toegevoegd na 20 uur:
Toen ik vanmorgen mijn mail opende zat er een bericht van haar in. Wat moet ik nou? Ze BLIJFT maar doorgaan, ze weet ALLES over me en maakt daar dus gebruik van. Wat kan ik daar nog tegen doen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.