Voor je gevoel kiezen of voor wat anderen zeggen?
Tijdje geleden leerde ik meisje kennen op stap en het klikte meteen tussen ons. Ik ben heel en heel erg verliefd op haar en zij op mij. We kunnen niet zonder elkaar. Ik wil graag relatie met haar hebben en zij ook maar in verleden heeft zij rotte dingen meegemaakt en nu heeft zij beetje moelijk. Maar zij wil niet die dingen aan mij vertellen zij is bang dat ik haar direct verlaat. IK wil eigenlijk haar veel beter leren kennen en helpen met oplossen van die problemen welke zij heeft. Ik heb nog nooit zo een gevoel gehad maar het lijkt alsof we voor elkaar gemaakt zijn, het klinkt wel raar maar het is zo. Mijn gevoel zegt Ja ik wil bij haar zijn en de rest maakt voor mij niks uit, Maar aan andere kant staan andere mensen welke zeggen tegen me dat ik stom bezig ben. En nu ben ik eigenlijk in de waar mijn gevoel zegt Ja en familie zegt Nee. Ik weet dat als ik het ga doen het lukt me en ik wil gelukkig zijn en haar gelukkig zien. Stel als ik fout heb dan neem ik alle verantwoordelijk op me. Maar ik weet niet naar wie moet ik luisteren mijn gevoel of mijn vrienden en familie. Ik ben 20 en zij ook. Ik ben bereid om risico te nemen. Alleen ik wil niemand teleur stellen., Dus ik hoop dat iemand kan me beetje op weg helpen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.