Waarom kan ik niet huilen bij problemen?
Iedereen heeft ze, problemen in de familie, meeste zullen hier echt om huilen. Maar ik kan dit niet.
Bijvoorbeeld, toen onze hond in 2003 doodging, ik huilde niet, mijn pa ging als gekken tekeer.
Bijvoorbeeld in 2009, onze kat ging dood, ik huilde niet, maar heb sindsdien wel een obsessie van elke dag moet ik een foto maken van de huisdieren.
Bijvoorbeeld bij alle doden die er elke dag vallen overal.
Bijvoorbeeld bij de problemen van mn oma, die nu 80 is, kan er echt heel goed mee omgaan. Ze heeft duizenden problemen, van astma tot extreme rugklachten. Als mijn tante er niet was geweest was ze er niet meer. Ik huil niet.
Bijvoorbeeld bij de problemen van diezelfde tante, enkele maanden geleden hoorde we wat heel schokkends, ze hart een hartaanval gehad en nu heeft ze een hartritmestoornis. Ik huil niet.
En dan tot slot mijn opa, die heeft longkanker gehad, blaaskanker, en kan nu niet meer normaal ademen. Maar nog steeds huil ik niet.
Maar bij iets simpels als bijvoorbeeld daarnet, dat ik met mn ma praatte over het bellen, wat ik niet durf, ik kon t bijna niet meer houden.
Maar waarom? Ik snap t niet!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.