Nalatigheid?
Beste mensen,
Mijn 2de vraag deze avond, andere voor de zekerheid verwijderd. Dit keer gaat t over het volgende. Moest groot deel eruit halen vanwege max tekens.
Leverfuncties zijn slecht. (Geen idee hoe, drink geen alcohol), Heb een Vitamine D tekort (ben ook erg vaak moe), Als ik zo doorga heb ik over enkele jaren zo broze botten dat ik in een stoel moet zitten of misschien niet eens meer leef, ook was mijn normale cholesterol waarde te laag (snap dat eigenlijk niet zo goed, want ik ben dik, hoort die dan niet te hoog te zijn. Tussen 0.9 en 1.9 zat ik op 1.1)
Nu, zouden ze bij de GGZ dit doorsturen naar de dokter. Maar die was er natuurlijk niet, want die ging voor 2 weken op vakantie. Dus beetje kon die er niks aan doen. Maar, nu zou de dokter volgens de GGZ mij bellen en in mijn ogen horen dokters dan ook te doen, maar nu, 2 weken na zijn vakantie, moet ik t zelf doen.
Gezellig met mijn enorme bel angst. Moet dus 8 uur opstaan, want heb tot 10 uur om te bellen. Ook zo iets absurd. Een dokter hoort de hele dag telefonisch bespreekbaar te zijn.
Maar een dokter hoort toch in dit geval juist gelijk contact op te nemen en gelijk een vervolgonderzoek te starten? In plaats van te wachten en t eventueel sowieso af te schuiven op me gewicht in plaats van me uberhoud van die side effects af te helpen.
Dus is dit nalatigheid? Of is er wat misgegaan? Of begrijp ik dit verkeerd? TELL ME PLS!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.