ik ben gescheiden maar mn ex valt me al 5 jaar lastig?
ik ben al 6 jaar gescheiden maar mn ex blijft me lastig vallen ongevraagd langskomen dingen voor me doen( muziek branden waar ik niet van hou en dat aan me geven) en te pas en te onpas langskomen als ik dan bv nog niet wakker ben gaat ie in mn tuin zitten wachten ook belt ie continue elke dag op de gekste tijden heb m al s verteld dat ik er niet van gediend ben en dat ik verder wil met mn nieuwe partner maar hij heeft een betonnen plaat voor zn kop hoe kom ik van m af we hebben samen 2 kids die niet thuis bij mij wonen dus heeft ie hier niks te zoeken maar hij blijft me naar mijn gevoel onder druk zetten
Toegevoegd na 2 minuten:
krijg t er maar niet ingeprent bij m dat ik niks meer van m wil dat ie niet zomaar binnen kan komen vallen blijven slapen als hem dat belieft word er doodziek van negeren helpt niet heb ik al geprobeert maar hij blijft gewoon mn leven binnen walsen heb ook tegen m gezegd dat ik t ook niet leuk zou vinden als mn vriend zn ex dat zou doen en me voor kan stellen dat mn vriend dit ook niet op prijs stelt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.