Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Herbalife is de fabrikant van een aantal voedingssupplementen, welke je vertering zouden moeten verbeteren. [zie ook http://producten.herbalife.nl/]

wikipedia schrijft: Herbalife (naam voluit: Herbalife International; NYSE: HLF) is een Amerikaans bedrijf dat voedingsproducten verkoopt als onderdeel van een evenwichtige, actieve & gezonde levensstijl. Ze richten zich op de gebieden; gewichtsverlies, sport, ontbijten en gezond ouder worden. Dit doen ze via multi-level marketing-methoden via distributeurs. Herbalife werd opgericht in 1980 door Mark Hughes, die in 2000 overleed Na de dood van Hughes werd het bedrijf overgenomen door twee investeringsmaatschappijen.

Er kan geld verdiend worden door de directe verkoop van producten aan klanten, en aan de verkoop van producten door distributeurs die "onder" iemand werken. De producten zijn vaak hoger geprijsd dan vergelijkbare producten in de winkel, de reden hiervan is dat gewicht verliezen volgens Herbalife alleen goed kan gaan en goed kan blijven gaan als men persoonlijk begeleidt wordt.

----

Zelf zeggend e fabrikanten iets soortgelijks. Dus de algemene boodschap zal kloppen.

Of het echt wat doet is lastig in te schatten. Ik ben niet bekend met studies die dat aantonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Herbalife is een productnaam waaronder meerdere lijnen vallen. Ze geven advies en verkopen voedingsproducten, maar ook verzorgingsproducten. Het is gebaseerd op een gebruik van veel vitamine en mineralen, geen geitenwollensokken geheel, maar het zijn producten die geen middelen bevatten die schadelijk zijn voor de gezondheid.

Herbalife hanteert een sneeuwbaleffect waarin je een ZZP'er kunt worden: je koopt hun producten in, gaat zelf de boer op en verdient zo een aardig salaris.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herbalife is een piramidespel. Het is helemaal gebaseerd op gebruikers die het zelf ook gaan verkopen (dus eerst moeten inkomen) en die anderen werven om het ook te gaan verkopen.

Hoe het werkt, is: het kost je een hoop geld, en omdat je niet bovenaan de piramide staat, hoef je ook als verkoper geen geweldige winst te verwachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens SuzyQ +1
Je bent weer razendsnel met je antwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Herbalive is net als Tupperware een product die je door je kennissen wordt aangesmeerd. Het product bestaat uit dure voedingssupplementen en drankjes. Hiervoor moet je diep in je buidel tasten en maakt uiteindelijk alleen je portemonnee lichter. Met dank aan je vrienden, die wat wilden bijsnabbelen en door je 'vermagerde geldbuidel' zal je uiteindelijk (door een verminderd bestedingspatroon) in gewicht toenemen. (fastfood)

Ga liever naar je arts, vraag een verwijzing voor de dietist(e), eet gezond, zorg voor voldoende lichaamsbeweging en beperk roken en drinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herbalife is een maaltijdvervanger, die bij te dikke mensen helpt bij het afvallen, en bij te dunne mensen helpt bij het aankomen.
Het is een uitgebalanceerde maaltijd, ondersteund door pillen die je spijsvertering activeren, en die je lubberende vel straktrekken.

De eerste aanschaf is even prijzig, maar je doet natuurlijk wél aanmerkelijk minder boodschappen, als je eenmaal aan de gang gegaan bent (je moet 2 maaltijden door een shake vervangen)

Ik ben er in 4 maanden tijd ruim 18 kilo mee afgevallen, en ging van een krappe maat 44 naar een royale maat 36. Ik voelde me superfit, m'n nagels waren sterk, en m'n haren glansten. Het is er sindsdien (12 jaar geleden) moeiteloos afgebleven door gewoon je eetpatroon definitief om te gooien, en een beetje op te passen met koolhydraten (brood, rijst, pasta).

Het is tevens een soort piramidespel-gebeuren, je wordt gevraagd om distributeur te worden, en dus nieuwe klanten te werven, die via jou hun spulletjes bestellen. Hoe meer klantjes, hoe financieel gunstiger het voor je wordt.

Ik heb bedankt voor dat genoegen, maar ik ken een stel, die er al een aantal jaren geleden ingesprongen zijn, allebei hun baan opgezegd, en die leven ervan....(rúím).

Omdat ik zwaar gefrustreerd was na zo'n 127 verschillende dieeten vond ik 3 x per dag eten héél eng : ik at uit angst nog meer aan te komen, maar één keer per dag.
Maar in de eerste week was ik al 2 kilo kwijt, dus ik ben er toen ook echt helemaal voor gegaan.
Je kunt natuurlijk op andere manieren afvallen, maar 2 kilo per maand eraf en iedere dag afzien houd ik maar héél beperkt vol. Als ik lijn, wil ik ook écht, dat de kilo's eraf smelten, anders verlies ik m'n motivatie, en word moedeloos (en zwak...)

Héél af en toe zondigen is niet erg, maar hou jezelf altijd voor ogen : 'en de rest smaakt nét zo.....'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook gebruikt. Het is wel goed, maar heel erg duur.
Je hebt geen honger. Het is soms makkelijk om maaltijdvervangers te eten, dan weet je waar je aan toe bent en kom je niet in de verleiding om meer te eten.

Herbalife doet iets met het metabolisme in je lichaam. Je verbranding wordt hoger en de bloedsuikerspiegel vliegt niet continu heen en weer waardoor je eetbuien krijgt. Het geeft een zekere stabilisatie en je valt inderdaad af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herbalife is gewoon een dieet. Volledig uit planten extracten samen gesteld. 3 shakes per dag en je valt kilo s af. Althans dat is de bedoeling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herbalife is peperduur junkfood met een misplaatst gezondheidsimago dat doorgaans door middel van Multi Level Marketing wordt verkocht. De belangrijkste productgroep betaat uit afslankproducten. Zolang je die producten gebruikt werkt dat maar dat doen alle methodes die je een zekere structuur bieden. Daarna, en dat volgt al snel vanwege de kosten, is er geen alternatief dan de oude eetgewoontes. Dat betekent snel weer op het oorspronkelijke overgewicht met bonus. Gezond vind ik het ook niet, na bestudering van een del ingrediëntenlijstjes van een aantal Herbalife producten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herbalife is een Amerikaans bedrijf dat voedingsproducten verkoopt als onderdeel van een evenwichtige, actieve & gezonde levensstijl. Ze richten zich op de gebieden; gewichtsverlies, sport, ontbijten en gezond ouder worden. Dit doen ze via multi-level marketing-methoden via distributeurs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding