Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ontstaat tintelling in de hand?

Ik heb al 2 jaar last van tintellingen in mijn handen in rust periodes. Wat zou het kunnen zijn ik heb soms ook bij links geen gevoel meer in mijn hand en moet ik hem heen en weer wapperen om de tintellingen/geen gevoel in arm te laten stoppen. Ik ben nog niet naar de huisarts geweest omdat ik graag eerst advies wil hebben want misschien is het niet zo erg is het gewoon een slapende handen/arm.

Weet u misschien wat het is?

Toegevoegd na 16 minuten:
Het begint bij de pink en daarna me hele hand

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Kijk eens naar de antwoorden op volgende vraag, misschien heb je er iets aan:

http://www.goeievraag.nl/vraag/dood-gevoel-handen-tijdens-fietsen.62874
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goed gezien conan!
kan idd van 'slapende handen' zijn
ook een verkeerde houding
en toch ook een seintje uit het brein
dat niet helemaal correct overkomt.

trouwens: het gevoel kun je niet laten stoppen
als het inderdaad iets uit de hersenen is.
dan gaat het z'n eigen gang.
als het lang aanhoudt is het vermoedelijk toch je houding.

raadpleeg toch even je huisarts.
want het duurt wel al twee jaar.
sterkte ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt aan de bloeddoorstroming, probeer eens te oefenen met een anti stress balletje of gewoon de hand heel lang achter elkaar open en dicht doen, dat wil nog wel eens helpen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Mijn PowerBall verkoopt de NSD PowerBall, de originele en gepatenteerde Gyro Exerciser van Nano-Second uit Taiwan.