Op vakantie last gekregen van diarree maar is na 2 weken nog niet over wat nu?
Ik heb op vakantie in Egypte last gekregen van diarree, hele heftige diarree. We zijn hiermee naar een apotheek geweest en heeft mij verschillende medicijnen voorgeschreven, na 3 dagen moest alles over zijn. maar helaas..
Nu ben ik weer terug in Nederland, in de hoop dat het hier wel over zou gaan, maar nu blijf ik het nog steeds heel erg. (om de 4 minuten zit ik weer op de toilet, waterige diarree.)
Ik heb de huisarts al gebeld mar die laat mij hier gewoon mee doorlopen, terwijl ik het gevoel heb dat ik elk moment kan gaan flauwvallen, ook zweet ik heel erg, hele erge buikkrampen, misselijkheid, ik zie continu heel wazig en telkens allemaal zwarte vlekken, heel draaierig, handen en voeten tintelen helemaal. (maar heb geen koorts!)
Ik blijf verder wel heel veel drinken!
Ook hier in Nederland heb ik allemaal diarree remmers gebruikt, maar niks mag baten.
Heeft iemand anders misschien nog tips wat ik kan doen, want ik word hier heel moedeloos van.
Toegevoegd na 6 uur:
Vandaag toch nog contact opgenomen, ik moest direct langskomen.
Na onderzoek werd me medegedeeld dat er een infectie of een bacterie in mijn dikke darm zit, morgen word er wat op kweek gezet ik heb verder niks gekregen tegen de diarree behalve zout, suiker drankjes.. Dus morgen/overmorgen hopelijk meer informatie!
Toegevoegd na 6 dagen:
Na heel veel aandringen bij de huisarts, hebben ze kweekjes gezet, hiervan krijg ik maandagmiddag uitslag, maar tot nu toe is alles nog hetzelfde...
Echt heel absurd, maar nu is het wachten op de uitslag...
Erg benieuwd wat het nu eigenlijk is...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.