Hoe kan het dat als de dokter je niet kan helpen dat dan vaak een homeopathisch middel je kan genezen?
Laatst had ik hoofdpijn en de dokter zei dat het vanzelf moest overgaan. Toen nam ik op aanraden van een vriendin een homeopatisch middel en was heel snel genezen! Ik vertrouw mijn dokter nu niet meer zo erg...
http://www.goeievraag.nl/vraag/functie-fortex.72027 En dan vooral vanaf reactie 35 of zo. Daar werd ik uitgemaakt voor alles wat slecht is. Alleen maar omdat ik de ongelooflijke brutaliteit had, mijn mening te geven. Een mening waar niet iedereen het mee eens is - ik was zo ontstellend hufterig het te wagen mijn mening te vertellen, dat ik werd uitgescholden op een manier die in de normale maatschappij als ronduit onbeschoft wordt beschouwd. Maar als je in geesten en andere paranormale krachten gelooft, ben je kennelijk meer dan anderen. -- Ik maak slachtoffers.
-- Ik jaag mensen weg.
-- Ik brand mensen af.
-- Ik scheld.
-- Ik duw en trek.
-- Ik heb levensangst.
-- Ik ben erop uit mezelf te profileren.
-- Ik gun een ander zijn standpunt niet.
-- Ik roep en schreeuw.
-- Ik ben onzeker.
-- Ik heb geen zelfvertrouwen.
-- Ik ben dominant.
-- Ik wil mezelf bewijzen.
-- Ik roddel.
-- Ik doe aan kwaadsprekerij.
-- Ik trap na.
-- Ik ben pathetisch.
-- Ik doe lelijk.
-- Ik reageer ten koste van anderen.
-- Ik ben aan het stalken.
-- Ik ben triest.
-- Mijn reacties zijn slechts lachwekkend.
-- Mijn intenties zijn verkeerd. De geestgelovigen zeggen dat ik slecht zou zijn: ik heb mijn mening verkondigd, daar konden sommige zwakke zieltjes niet tegen, en die zijn nu vertrokken van GV. En dat zou mijn schuld zijn. Maar als je kijkt wat ze zelf voor onbeschoftheden begaan - zie bovenstaande lijst - dan zakt je kin toch in je schoenen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.