Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als Nederland wint zal maandag zal dan de arbeidsproductiviteit lager zijn als gevolg van uitval?

Of gaan we ook harder werken omdat ze gewonnen hebben?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Ach het zal helemaal niet meer uitmaken. De productie zal zo wie zo lager zijn.
Of door de kater van de winst. Letterlijk.
Of door de kater van het verlies. Letterlijk en/of de depressiviteit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is maandag de productiviteit wat lager ten gevolge van de feestelijkheden, maar de overwinning zal zeker een positieve uitstraling hebben die voor langere tijd de productie gunstig zal beïnvloeden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat lijkt me heel waarschijnlijk. Veel mensen gaan feest vieren tot diep in de nacht , drinken, etc,
Ook zal er de volgende dag heel veel over worden nagepraat.
Maar.. er zullen ook veel mensen zijn die een (deel van de) ochtend of een dagje vrij nemen en die daarna weer extra hard gaan werken omdat ze heel erg blij zijn.
Uiteindelijk worden we er allemaal beter van, ook de economie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er een opvallend hoog ziekteverzuim cijfer is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Antwoord38;

Omdat dit weekend in grote delen van het land de schoolvakanties beginnen zal dat effect moeilijk te meten zijn, maar ik denk dat er heel wat katerverlofjes genomen zullen worden aanstaande maandag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image