door de verhuizing ben ik m'n vrienden kwijt en waarom lukt het me hier niet om vrienden te krijgen?
Heey,
Ik ben 2 jaar geleden verhuisd van zeeland waar ik 8 jaar heb gewoond naar noord - brabant en daar woon ik nu dus al 2 jaar; ik zeeland was ik echt bevriend met iedereen (te minste goeie banden) en als ik dan langs m'n vrienden vroeg of ze gewoon mee naar buiten gingen kwamen ze naar buiten, gewoon beetje hangen :p
nadat ik verhuisd was (echt onverwachts) heb ik geen contact meer met m'n vrienden, behalve m'n beste...
maar de vraag is: ik woon nu hier al 2 jaar en iedereen kijkt neer op mij :S maar waarom?
ik heb nooit wat fout gedaan waarvan ik weet; en ik heb hier wel 1 vriend maar alsof ik dat als een vriend moet zien... als ik bij hem langs de deur kom en vraag: ga je mee naar buiten? (normaal in zeeland is het antwoord natuurlijk en dan komen ze naar buiten) hier is het antwoord: Wat gaan we dan doen (WAAROM moeten ze hier een reden hebben van wat we gaan doen??)
dan zeg ik gewoon een beetje buiten zijn, dat is toch leuker dan binnen zitten? antwoord: nee geen zin, doei.
okee en dan was dat het... ik heb het op zoveel manieren geprobeerd, en wat me nu ook opvalt is dat mensen hier tegen me liegen, waar ik eerst woonde zijden ze gewoon de waarheid bijv: kom ik bij een andere vriend hier langs, vraag ik ga je mee naar de stad? zegt hij: nee ik ben aan het leren, zeg ik okee... en dan zegt hij weer doei...
nou lekker is dat als iedereen je negeert ofzo, en je niet weet wat en waarom..
Bedankt voor het lezen van deze lap tekst,
Groetjes Shiva
ze komen niet eens buiten :S
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.