Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn haartje heeft 2 verschillende kleuren hoe kan dag?

Nou ik keek dus in mijn haar en zie een lang haartje dat aan de onderkant gewoon donderblond is en daar boven wit/blond en daar boven weer mijn donkerblonde en daar weer boven wit/heel blond. Dus gewoon vier lagen om en om. Hoe kan dat… kijk nou is het maar 1 haartje maar wel apart. Probeert mijn lichaam me wat te vertellen of wordt ik gewoon grijs… ik ben 22

2 jaar geleden
947
TurfGraver
2 jaar geleden
Ooit geverfd of anders met je haar bezig geweest?
Blaablaablaa
2 jaar geleden
Hi @turfgraver nee nooit! Echt heel apart… ik leid wel aan alopecia maar dat heb ik nu 12 jaar. Maar nooit zoiets gehad
TurfGraver
2 jaar geleden
Ook geen puur natuur masker? :/
Blaablaablaa
2 jaar geleden
Nee ook niet… wat ik wel gebruik is rozemarijn olie maar dat doe ik al een lange tijd
Amadea
2 jaar geleden
Door de zon kan haar, met name blond haar, ook verkleuren. Het kan door chloor in zwembadwater komen. Maar het kan ook aan gezondheidsredenen liggen dat iemands haar verkleurt. Diverse medicijnen kunnen het als bijwerking hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, het kan zijn dat je haar al wat pigment verliest. Je word nooit zomaar ineens grijs. Dat is een heel proces wat langzaam begint met enkele haren waarbij je je dan afvraagt of dit wel of niet grijs is. En een enkel haartje kan dan inderdaad verschillende kleuren hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding