Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom hebben we openingen tussen onze tenen?

Ik heb vreselijke tenen. 's Winters dik/rood van de wintertenen. Waar ze nog geen medicijn tegen gevonden hebben. En zomers kan ik niet in leuke sandaaltjes of hippe slippertjes lopen want dan heb ik blaren alsof ik verbrand ben. Waarom in vredesnaam hebben we b=van die spleten tussen onze tenen. Heeft toch helemaal geen nut meer tegenwoordig???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Nou dat valt best mee.En nou en of dat ze nut hebben.Ze houden jou immers in balans.Als je ze niet had was lopen echt niet zo makkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tenen zorgen inderdaad dat je in balans blijft...

Maar stel je eens voor hoe je er zou uitzien zonder tenen? Zonder die 'spleetjes' heb je letterlijk twee blokken aan je benen zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet daar wel spleetjes hebben anders kun je er niet tussenin afdrogen na een douche
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image