Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik weet niet of ik mijn tampon eruit heb gehaald. Moet ik me zorgen maken?

Hi,
Ik heb gisteravond een drankje thuis gedaan met mijn vriendin alleen ik ben ongesteld geweest en ik kan me nou niet herinneren of ik die dag mijn tampon eruit gehaald heb. !!! Ik weet zeker dat ik er niks in heb gedaan verder maar ik zie geen touwtje of iets. Heb gevoeld van binnen zo ver mogelijk (sorry voor de details) en nog voel ik niks, gehurkt, geperst etc ook niks. Zelfs nog mijn vriend laten proberen waarvan zijn vingers echt haast het dubbele van mijne zijn en ook hij voelde niks. Hij zag dat ik zo gestrest erover was en belde midden in de nacht 112! Super lieve huisarts werden we naar toegewezen via de telefoon die denkt echter zelf dat er niks in zit en ik me geen zorgen moet maken tenzij ik klachten heb. Ik heb wel wat last van opgeblazen gevoel maar dat kan ook door het gestress komen want heb dat wel vaker. Moet ik me zorgen maken?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Het touwtje dat aan je tampon zit hangt toch naar beneden als je dat niet meer ziet is er niets meer.
AnnBoo8146
4 jaar geleden
De kans dat de tampon er nog zit is inderdaad heel erg klein, waarschijnlijk nihil. Maar als je er niet gerust over bent, neem dan nog een keer contact op met je eigen huisarts. Gewoon voor de zekerheid.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Nee. Waarschijnlijk is er geen tampon meer inwendig. Ook al zou dat wel zo zijn dat meldt die zich wel. Geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankjewel zeer opluchtend om te horen ❤️
Ik denk dat je voloende hebt gecheckt of je nog een tampon draagt. Ik zou het advies van de huisarts opvolgen. Mocht je toch nog een tampon in je hebben... dan merk je dat vanzelf op een gegeven moment. Ik denk echter dat die kans na dit allemaal zeer gering is.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image