Ik slaap een hele nacht door, maar kan overdag ook nog uren slapen. Iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb sinds een aantal maanden het ge oel dat ik continu moe ben. Ik slaap snachts minimaal 8u. Maar overdag kan ik vaak mijn ogen moeilijk openhouden vooral bij moment met weinig actie het zitten en luister bijvoorbeeld. En ik kan gemakkelijk 4u slapen overdag en dan de nacht weer prima doorslapen en toch moe wakker worden. Ik heb het gevoel dat ik niet uitgerust raak. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb dit nog nooit eerder ervaren. Ik sport zelf minimaal 2x per week intensief. Ik krijg hier normaal energie van maar nu kan ik na het sporten prima op de bank ploffen en slaap ik zo een aantal uur. Ik ben benieuwd of hier iemand iets over kan zeggen. Op internet vind ik namelijk heel veel iver te weinig slapen maar niet hoe kan dat ik zo ontzettend veel uren kan slapen.
Als dat oké is je gewoon overgeven aan je moeheid... heb het ook een tijd gehad na een emotioneel zware periode..
Het is bij deze klachten goed om een medische oorzaak uit te sluiten. Je loopt er toch al een tijdje mee rond en het lijkt niet vanzelf over te gaan.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.