Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal dat ik nog steeds aarswormpjes heb nadat ik meer dan 24 uur geleden een pilletje nam?

Gisteren rond 21u nam ik een pilletje tegen aarswormpjes. Het is nu 25 uur geleden en er komen nog steeds levende wormpjes uit.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://www.startpagina.nl/v/gezondheid/medicijnen/vraag/561905/duurt-voordat-mebendazol/ Ongeveer 5 dagen..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat is normaal. Soms kan het namelijk tot drie dagen na inname duren alvorens de werkzaamheid intreedt. In gevallen (vnl. zware infecties met mijnwormen of Trichuris trichuria) waarin geen volledige genezing verkregen wordt, vindt een reductie van de ei-uitscheiding met ten minste 90% plaats.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image