Hoe kom ik van mij dikke bovenbenen af?
Hallo, ik ben 13 jaar en 1,60 en 60 kilo. Ik ben vrij slank (armen, buik (bijna een sixpack) etc.) behalve op mijn bovenbenen, die zijn gigantisch en daar komt ook het meeste gewicht vandaan. Normaal hebben vrouwen vaker dikkere bovenbenen, maar ik ben een jongen. Ik eet vrij weinig (zit meestal onder de 1500 caloriiën want ik houd het bij) Maar toch kom ik aan, maar dan alleen op mijn onderbenen. Ik sport ook 5x in de week, en probeer zoveel mogelijk oefeningen te doen met mijn benen, zoals squats, zijwaarts been liften, fietsen, crosstrainer, fiets bewegingen in de lucht, noem het maar op, dit doe ik gemiddeld een uur per dag gewoonlijk als ik tv aan het kijken ben. Ik doe ook nog voetbal en hockey, dus rennen doe ik ook genoeg. Maar niks schijnt te helpen, ik probeer steeds minder te eten om niet aan te komen, maar ik blijf toch steeds een beetje aankomen en dan vooral op mijn bovenbenen.
Kan iemand me helpen?
Niet zeggen dat ik meer moet sporten want ik sport al meer dan de gemiddelde persoon die ik ken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.