Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom blijf ik slapen door mijn wekkers, huilende baby en eender welk geluid dan ook?

Hallo,
Ik vrozg me af wat ik eraan kan doen om wakker te worden, er staan nizt overdreven 20 wekkers op 2 gsms klaar elke ochtend maar hoor geen enkel. Ik ben elke dag opnieuw te laat op mijn werk en dat al bijna een half jaar... Ik wil wkker worden, ik kruip vroeg mijn bed in en slaap meteen maar blijf dan slapen tot 2 uur na mijn wekker.
Ben wel nogmaar 20 jaar en ben vorig jaar vader geworden waardoor ik in die periode weinig slaap had. Maar dat kan nu toch nietmeer daardoor zijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Als je jong, gezond en actief bent kan je vaak héél vast slapen. Daar is niets mis mee. Jouw vraag is eigenlijk: HOE WORDT IK OP TIJD WAKKER?
De wekkers op gsm hebben niet zoveel zin, omdat het geluidsniveau van die apparaten niet zo héél hoog is. Jij hebt een wekker nodig die heel veel lawaai maakt.
De elektrische digitale wekkers maken al veel meer geluid dan een gsm. De beste wekkers voor vaste slapers blijven de heel ouderwetse bellen-wekkers die je met een sleutel moet opdraaien. Kijk daarvoor eens in een SOS-winkel of rommelmarkt. In afwachting van wat meer wek-lawaai kan misschien je partner een rol spelen om je op tijd je bed uit te gooien.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing