Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan 1 to 2 maanden naar inenting antistoffen in bloed zijn want bij mij zijn antistoffen in bloed gevonden?

Toegevoegd na 3 uur:
bedankt aan iedereen voor snel antwoorden..........

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
886
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is nu precies je vraag?
En graag iets meer specificeren waar het om gaat: ingeent tegen wat? En wanneer, voor of na besmetting?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tegen mexicaanse griep

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nog maar een schepje erbovenop, want ik begrijp dat je je hier zorgen over maakt: Ja, dat is precies de bedoeling van de vaccinatie.

Die antistoffen zorgen ervoor dat je de Mexicaanse griep *niet* krijgt.

Geen zorgen dus, dit betekent alleen maar dat de vaccinatie goed werkt!

(Overigens: dat had de arts die je de resultaten van het bloedonderzoek vertelde er wel eens bij mogen zeggen. Nu maak je je zorgen om helemaal niets.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja. Als je ingeent bent, komen er antiostoffen in je lichaam. Dit is precies het doel van inenten: zwakke / dode viruscellen inspuiten waar je niet ziek van wordt, waar je lichaam van 'leert' zodat ze bestreden kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is juist de bedoeling van een vaccinatie; dat je afweerstoffen aanmaakt.
het is dus goed dat dat bij jou het geval is.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 maanden naar inenting heb ik een bloed onderzoek moeten doen daar bleek dat er antistoffen in mijn bloed zijn ik been nog steds bang dat ik een infectie heb , maar dat kan ook door inenting zijn dus , want ik heb self heel veel sorgen overgemakt. mvg, Avanti
Rieneke1
14 jaar geleden
geen zorgen meer maken hoor.
antistoffen bieden bescherming en zijn juist goed.
Dat is ook exact de bedoeling. Je wordt ingeënt met niet werkzame (dode) stoffen en jouw lichaam gaat daar dan antistoffen tegen maken. Dus het heeft goed gewerkt bij jou!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding