Anti perspirant deodorant voor mannen werkt niet meer, wat kan ik wel gebruiken?
Vorige jaar ben ik Dove Anti perspirant men+care cleant comfort 48h gaan gebruiken en had ik daarmee geen problemen. Sinds 3maanden geleden werkt het deodorant niet meer bij mij. Ik krijg steeds maar natte oksels, blijf niet meer droog en hiervoor wel. Ik gebruik het nog steeds en wat ik van mij omgeving krijg te horen is dat ik begin te stinken door het deodorant. Elke avond douche ik, mijn oksels maak ik met douchepuff schoon daarvoor gebruik ik een douchegel van niveau en na 20min gebruik ik de deodorant op mij oksel(na 1maand gebruik van de douchepuff koop ik een nieuwe).
-Draag elke dag nieuwe kleding
-Ben gezond
-Gebruik geen medicijnen etc
- Leeftijd 19
Ben ook andere ant-perspirant gaan gebruiken, zoals Odorex lotion extra dry, maar krijg van deze deodorants jeuk en gebruik ik niet meer.
Ben ook naar dokter geweest en heb een soortgelijke anti-perspirant gekregen als odorex extra dry lotion en die jeukt ook.
Hebben jullie voor mij tips?
Zie graag jullie reacties tegemoet ;)
Ernstig transpireren: botox.
( Probeer is om de dag ) https://www.cosmopolitan.com/nl/health-en-body/a155205/elke-dag-douchen-heeft-meer-invloed-op-je-lichaam-dan-je-denkt/
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.