Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft een tip voor wie wil afvallen , maar gewoon wil blijven eten wat ze gewend is en bovendien de pest aan sportgedoe heeft...?

Bestaan er pilletjes of eetdingen die zonder gevaar wat extra calorietjes vreten?
In heb geen interesse in dingen die veel kosten....Daar worden we al mee arm gegooid..

Toegevoegd na 1 uur:
Ik krijg meerdere reacties als : " minder eten" en " elk pondje" enz. Ja..dat wist ik al. Maar ik eet al winig, fiets veel, loop zeeeeer veel en snoep of snacker zelden of nooit.
, (4 etages, mijn huis) Stoppen met roken (2006) heeft me n iet alleen flinker..maar ook forser gemaakt.
Hum...da's toch andere kmoek die niet meteen vraagt om een moraliserend praatje!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja er bestaan pilletjes, maar die zijn ondertussen niet meer toegestaan in Nederland.

De enige goede manier om af te vallen in je eetgewoontes te veranderen, bewegen doe je zo te lezen genoeg (ook kijken naar je leeftijd.

Met eetgewoontes veranderen bedoel ik niet: weinig gaan eten, of een raar dieet, daar krijg je alleen maar het jojo effect van omdat je lichaam de verdediging ingaat; vet reserves bewaard en juist spierweefsel verbruikt, wat je juist weer nodig hebt om energie te verbruiken.

Ga dus gezond eten:
-geen geraffineerde suiker meer (witte suikers, frisdrank, koekjes, fastfood)

-verminder de inname van andere snelle koolhydraten, vervang bijvoorbeeld je brood bij je ontbijt door een banaan een appel en een handje noten. (noten klinkt raar, maar er zitten goede vetten in en je hebt wel energie nodig om de dag goed te beginnen)
minder alcohol

In het begin misschien lastig, het lijkt net of je lichaam suiker nodig heeft, zie het maar als een verslaving, na een tijdje, heb je er helemaal geen zin meer in

Toegevoegd na 27 seconden:
nog een links over koolhydraten:
http://bloedsuiker.brightinsites.com/bis/subframe-1-1-3-03-3.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (40)

Je kunt thuis ook wat oefeningen doen zodat je wat meer verbrand.
Loop eens wat vaker de trap op en neer of doe wat buik spier oefeningen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt afvallen maar er niks voor doen, behalve rotzooi eten?

Afvallen zelf is natuurlijk een goed streven, maar als je eetpatroon niet goed is (de basis) dan zit je jezelf voor de gek te houden.

Wat eet je nu? Eet je gezond? Snoep je veel? Snacks?
Minder calorieën en voldoende beweging (pak eens de fiets) moet voldoende zijn om zonder al te veel moeite af te vallen.

Conclusie, je kunt je huidige eetpatroon wel blijven volhouden, maar probeer dan iets vaker die snack, gebakje of snoep te laten staan. Stoppen met suiker in thee/koffie helpt ook ;)

Waarschijnlijk niet het antwoord wat je wilt horen, maar wel gezond voor je lichaam!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die dingen bestaan niet. Het is OF minder eten OF meer bewegen, of - nog beter - een combinatie van beiden, maar blijven eten wat je gewend bent en toch afvallen gaat niet lukken, De enige die er eventueel slanker van wordt, is je portemonnee.

De pest aan sportgedoe heb ik ook, maar dat wil niet zeggen dat je ook niet op een aangename manier een beetje met je luie reet van de bank kunt komen. Voor mij werkt fietsen en wandelen bijvoorbeeld goed. En naarmate je gewicht minder en je conditie beter wordt, wordt het ook leuker om te doen.

De eerste die een werkend middel uitvindt waardoor je afvalt zonder daarvoor ook maar iets te doen of te laten, verdient naar alle waarschijnlijkheid een nobelprijs, of draait levenslang de bak in vanwege de bijwerkingen. Je hoeft echt niet één enkele claim van geen één enkel middel te geloven, ze werken allemaal , zonder uitzondering, ECHT niet. En let maar eens op : ALLE middeltjes op de markt, bevelen naast hun middel een calorie-arm dieet aan. Van Xenical tot Herbalife. Ja, zo kan ik het ook natuurlijk.....

Toegevoegd na 2 uur:
Na je toevoeging : ik denk niet dat er ook maar iemand is hier die een 'moraliserend praatje' zit te houden. Het is gewoon nu eenmaal zo, elk pondje gaat door het mondje. Altijd en bij iedereen. Ik ken zat mensen die zeggen niet af te kunnen vallen of al weinig te eten, maar zelfs IK (en ik weeg toch ook een goede 120 kilo en weet aardig van innemen) sta soms met verbazing te kijken hoe veel 'niks' ze eten - en vooral ook drinken.

Misschien ligt je natuurlijke gewicht gewoon iets hoger dan het gewicht dat je graag zou willen hebben, maar als je niet meer dan 2000 kalorieen per dag eet en meer dan een uur per dag intensief (!) beweegt, is het onmogelijk om gedurende langere tijd meer dan 100 kilo te wegen.

Toegevoegd na 2 uur:
En vergis je niet in de calorieen in kleine tussendoortjes : elke dag één droog biskwietje (!!) meer dan je toegestane aantal calorieën is vijf KILO gewichtstoename in een jaar.

Je moet dus echt zelf de knop omzetten, alle witbrood en pasta's vervangen door volkoren, fruit eten, alleen gezonde tussendoortjes (fruit, brood), meer groente en zuivel en minder vlees en aardappels, EN meer bewegen. Zwaar klote, ik weet het, ik zin in het zelfde schuitje, maar het HELPT wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Jammer maar helaas, als zoiets echt bestond en zou werken, zouden er al lang geen dikke mensen meer zijn.

Als je wilt afvallen, zul je echt gewoon meer energie moeten verbruiken dan je in je lijf stopt. Dat betekent per definitie minder calorierijk eten en/of meer bewegen.

Toegevoegd na 21 uur:
In reactie op je toevoeging: het gaat niet om moraliserende praatjes, maar om de (helaas harde) realiteit. Wat je schrijft, verandert niets aan het feit dat afvallen alleen lukt als je meer energie verbruikt dan je in je lijf stopt.

Sommige mensen moeten daarvoor minder eten en/of meer sporten dan anderen. Zo te lezen ben jij één van die mensen. Tja, het leven is niet eerlijk. Ik kan het niet mooier maken dan het is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je eet komt in je lichaam.
Wat je te veel eet, wordt opgeslagen in je lichaam.
Vaak wordt je lichaam hierdoor minder gezond en heb je minder energie.
Doordat je minder energie hebt, doe je ook minder ( geen sporten) en verbruik je ook minder waardoor het lichaam nog meer gaat opslaan, hierdoor krijg je nog minder energie enz. enz.
Er bestaan eetlustverminderende pilletjes, maar je wil gewoon blijven eten wat je gewend bent, dus vraag je om het onmogelijke.
Wordt nu eens wakker!! je hebt het over je eigen lichaam die je ziek aan het maken bent!
En dat wil je met een pilletje oplossen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige oplossing is: je instelling veranderen. Wanneer je zelf wíl afvallen moet je er ook zélf aan werken en er enigszins moeite voor doen. Een beetje minderen met eten en tóch meer gaan bewegen. Doe iets wat je wél leuk vind. Met dit weer is het heerlijk om te wandelen of te zwemmen. Als je echt wil afvallen moet je dat wel kunnen opbrengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt niet anders eten, je wilt niet sporten, maar wel afvallen.
Dan zijn er maar een paar opties, allemaal niet verantwoord, gezond of aan te raden. Deze vind je toch wel als je op internet gaat zoeken. Ik vertel je wel even de contra's erbij. Maar niet bij allen, want soms lijken me de contra's wel érg voor de hand liggend.

-Je gaat laxeer- en/of plaspillen slikken. Dit lijkt te helpen, vooral de eerste 2 à 3 kilo vliegen eraf. Echter, dit is grotendeels VOCHT. Je poept en plast dus je broodnodige vocht met mineralen uit je lichaam. Geen calorietjes of vetjes.
Het lijkt me onnodig te zeggen dat dit zéér gevaarlijk is voor je gezondheid. Hartaandoeningen, afhankelijk raken aan de pillen, coma, enz. zijn een paar dingen uit het lijstje die hierdoor kunnen ontstaan
- Pillen die je maag vullen. Ook dit lijkt te helpen, maar als jij een emotie-eter bent, dan helpt een beetje "vol" gevoel niet. Als je maar door biljft eten, dan merk je het wel hoor, dan krijg je erge pijn. Niet te vergeten wat er gebeurt als de pil op een andere plek dan je maag open gaat en de inhoudt gaat zwellen. Bijvoorbeeld in je slokdarm. Of in je darmen. Dat wordt een spoedje hoor!
-Pillen die je vet verbranden. En de ingenomen caloriën. En daarbij misschien ook nog wel wat eiwitten, mineralen, vitaminen, koolhydraten. Doe maar niet.
-Besmet raken met een of ander virus of parasiet. Zal je vast wel via een of andere stiekeme buitenlandse site kunnen bestellen.
-Zorg dat je ernstig ziek wordt. Dan val je meestal vanzelf wel af, en je hongergevoel verdwijnt.
-Speciaal dieet-voeding tot je nemen. Meestal werken die als "vuller" (vezels) of als "laxeerder". Zowel vuller als laxeerder heb ik al besproken.

Beste vraagsteller, als jij wilt afvallen, ga dan alstublieft geen pillen slikken, of dranjes drinken, of speciale repen eten.
Wat moet je met die paar kilo minder, maar een lichaam dat ernstig is aangetast? Geloof me; dat is niets.
Als je wilt afvallen, ga dan rustig sporten en bewegen. De standaarddingen; loop of naar plekken die je normaal met de auto zou doen (tot een bep. aantal kilometer). Neem de trap ipv de lift. Ga lekker badmintonnen, rondje rennen, gek dansen! En pas je eetpatroon aan: vervang producten met erg veel eiwitten en/of verzadigde vetten met andere producten. Let op je verhouding tussen de koolhydraten, vetten en eiwitten. En, mocht je een gezond gewicht hebben: dan ook zeker niet minder gaan eten.

Toegevoegd na 1 uur:
ZIE mijn reactie op dit antwoord!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je nu eet wat je gewend bent zou je deze vraag niet stellen!
bovendien gaat ieder pondje door het mondje!
wil je echt afvallen zul je toch meer moeten bewegen,een gezondere eetgewoonte er op na houden
veel groente en fruit
en water drinken i.p.v. zoete dranken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm...

Ongezond willen blijven eten, niet willen sporten maar wel pilletjes slikken die niet te duur zijn, das moeilijk.

En die pilletjes zorgen er vaak voor dat je meer energie verbrand, dus sneller dunner word. Dus niet sporten en wel pilletjes slikken heeft dus geen zin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus...het mag niks kosten, je wilt niets missen, je hebt er niets voor over...hmmm... NEE, dat wordt hem niet.

Je zult gewoon minder moeten eten én meer bewegen. Met alleen minder eten kom je er ook wel, alleen maar gaan bewegen zet over het algemeen weinig zoden aan de dijk. Een combinatie is het beste.

En misschien moet je ook wat aan je persoonlijkheid werken.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
misschien met afslankthee
3 keer per dag een kopje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry dat gaat niet.

Als je lichamelijk wilt veranderen, zul je zelf ook moeten veranderen.

Want iedereen heeft altijd het PERFECTE lichaam wat bij zijn geestelijke gesteldheid hoort. Ben je niet tevreden over 1 facet hiervan, dan kan je 2 dingen doen: vrede vinden over dat ene facet, of alle andere facetten ook veranderen, want de balans hier heel nauwkeurig bij iedereen van toepassing.

Lichaam en geest doen dit allemaal vanzelf en op de automaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe dan ook je zal je life styl moeten aanpassen . en als je tussendoortjes weglaat 3 maaltijden eet met een grote portie koolhydraten in je avondmaaltijd die je moet eten ga je vet verbranden. enkel weinig eten dat is niet genoeg en niet vol te houden. bewegen doe je al lees ik hier.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een simpel maar zeer goed is is het drinken van water!
dus geen sap/frisdrank etc maar ervoor zorgen dat je echt meer water drinkt.

tja en verder..... sorry maar je zal er ook extra je best voor moeten doen als dit niet afdoende is, daarnaast weet ik niet wat voor figuur je hebt. hoe ben je gebouwd?
bij welk gewicht zit je echt lekker in je lijf? laat alle maatschappelijke visies daarop er vooral buiten!

wees realistisch en eerlijk naar jezelf, is het echt nodig dat je af moet vallen?

je lichaam went aan minder voedselinname, dus wil je dat je lijf harder werkt dat zal je echt je metabolisme moeten prikkelen zodat het anders omgaat en efficienter gebruik gaat maken van de voedselopname....

geenzins moralistisch bedoelt...

suc6!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien eet je te weinig, en is je lichaam automatisch inde spaarstand gegaan.
Dus je kunt beter een dietiste bezoeken en je daar goed laten voorlichten.
En denk jij werkelijk dat er nog dikke mensen zouden rondlopen als dat pilletje wat jij zoekt echt zou bestaan?
(Lees meer...)
anneliez
14 jaar geleden
Nee, wat jij wilt bestaat niet.
Ik houd ook niet van sportgedoe.
Ik zou gewoon iedere dag een eind gaan wandelen, niet lopen, maar flink doorwandelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige wat nog zou kunnen helpen is gevarieerd eten.
Op zich is sonja daar'in grote lijnen ook op gebasseerd, alleen werkt dat met een gezin bij mij niet om mij daar aan te houden.
Dus niet smorgens alleen brood, maar ook afwisselen met de ene dag yoghurt of een beschuitje o.i.d. Ook wel ontbijten en deze niet overslaan is een echte must. Eigenlijk dus elk moment en elke dag gevarieerd eten.

Eet ook eens warm tussen de middag en savonds wat lichter als je weet dat je geen lange avond hebt ( op werkdagen ga je meestal wat eerder naar bed, dan heb je niet zo'n honger als dat je een warme maaltijd hebt genuttigd) Je warme eten en meestal ook de grootste maaltijd van die dag wordt later op de dag nog goed verteerd i.p.v wat later op de dag.

Neem gerust een gezonde tussendoor, ook aan niet eten wend je lichaam maar deze moet juist wel op gang worden gehouden.
Succes en ik hoop dat je er iets aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook 30 kilo dikker geworden toen ik stopte met roken

Ik kreeg er niks af,veel fitnessen,veel water,minder eten

nou ben maar begonnen met roken van sigaren weer,daarnaast eet ik super gezond ,en eindelijk begin ik af te vallen weer

gauw weer van 120 naar 90
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben al 3 kilo kwijt zonder op dieet te zijn.
Beweeg wel wat meer ,maar lekkerste sport waarbij je snel afvalt.
Ben weer verliefd en een geweldig seksleven met nieuwe partner!
Ga als vrijwilliger werken in het weekend bijv op kinderboerderij half uurtje vegen in de zon en je raakt al bezweet zonder echt te sporten!
En probeer te eten op tijden dat je nog geen trek hebt

Verder ken ik ook mensen die niet veel eten,maar colorierijk drinken biertje ,wijntje,likeurtje zijn ook dikmakers net als frisdranken en zelfs vruchtensappen.
tegenwoordig verdun ik vruchtensap met water.
succes hopelijk heb je hier wat aan,en snel afvallen is toch niet haalbaar ben al blij dat ik niet meer aankom
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige pilletjes die ik ken om af te vallen ! Dat is speed ! je word daar alleen wel wat druk van !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verliefd worden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voldoende water blijven drinken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil jij zelf afvallen, of wil je omgeving dat je afvalt. Als jezelf perse wilt vind je wel een manier. Als je omgeving het wil: oortjes dicht en weegschaal weggooien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen de zon gaat voor niks op.
Als je wilt afvallen,zul je er toch echt iets voor moeten doen, als je dit niet wilt dan wil je ook niet afvallen dit heet dan weer lui zijn en niet echt een best iets als je wilt afvallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de pest hebt aan sport maar niet aan sex, is dat de oplossing. Daar gaan de calorieen! Ga er voor!

Maar serieus: dit gaat hem niet worden, afvallen kost gewoon moeite of heel veel geld voor een operatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke smorgens halve citroen met twee theelepel olijfolie drinken, op nuchtere maag...!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gezien je toevoeging sport je eigenlijk best wel. Als het geschetste eetpatroon ook klopt, zou het misschien iets lichamelijks kunnen zijn, een te trage schildklier bijvoorbeeld. Via huisarts bloedprikken goed te checken.

En misschien eet je juist te weinig, en/of niet de goede dingen. Ontbijtmoment is bijvoorbeeld nodig om de verbranding op gang te brengen, misschien eet jij wel weinig maar niet handig.

Wonderpillen bestaan volgens mij niet. En weer gaan roken ook zeker niet doen!

Een bbc-programma toonde laatst wél aan, dat je minder vet opslaat wanneer je calcium toevoegt aan je voeding, bijvoorbeeld magere melk of magere yoghurt. Die calcium zou vet 'inpakken' waardoor het niet via de maag je lijf in gaat maar gewoon uitgeboodschapt wordt. Dus door iet toe te voegen zou er 50% minder fout vet worden opgeslagen. Misschien heb je hier iets aan.

Toegevoegd na 1 dag:
overigens: als je ervoor zou kiezen om een diëtist(e) in te schakelen om samen eens naar de handigheid van je voedsel te kijken (samenstelling, hoeveelheid teveel of te weinig, eetmomenten) heb je meteen een objectieve meekijker. Er wordt gekeken naar zowel energieopname (eten drinken) als verbranding (beweegpatronen). Veel mensen weten niet dat dit in de basisverzekering is meeverzekerd (6 gesprekjes op jaarbasis oid, verwijzing huisarts)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
briljant plus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke plus +
Traplopen is goed maar op den duur helpt ook dat niet meer.Tenzij je dagelijks en half uur achtereen de trap op en af loopt.Ik heb 20 jaar 4 hoog gewoond en dagelijks 4x per dag de trap op en af gelopen.Heel in het begin viel ik daar minimaal van af maar op den duur niets meer.Ik weet van de sportschool dat je het programma steeds moet aanpassen omdat je lichaam het op den duur wel weet.Je fietst veel zeg je doe eens af en toe een sprintje zodat je lichaam wakker wordt geschud.Ook met lopen kan je dat doen.Ook kan je misschien een eiwitdieet gaan volgen eiwitten neemt het honger gevoel af werkt langer en je spieren groeien erdoor en spieren eten vet op.Spieren wegen wel zwaarder dus raad ik je aan om centimeters te meten je zal zien dat je centimeters verliest en in gewicht iets aankomt.
Verder voel ik met je mee.Ik weeg veel te zwaar en vind sporten wel leuk maar daar ik doorlopend pijn heb is het geen optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, anders zou iedereen wel slank zijn, denk je ook niet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en dat is ook wel erg saai(lol)
Een vriendin van mij had ook een eetprobleem. Zij is geopereerd en bij haar is een groot stuk van haar darmen weggenomen. Dat helpt heel goed. Ze kan nu weer alles eten zonder aan te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar dat doen ze toch niet zomaar.
Een stuk darm??Of is het een soort ingreep bij de maag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, mijn vriendin was zo dik dat haar gezondheid in gevaar kwam en zij kon/wilde niet minder eten. De operatie heet gastric bypass. Hieronder kun je er meer over lezen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Gastric_bypass
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het een vreemd verhaal, waarschijnlijk is het niet compleet. Doorgaans worden dergelijke operaties alleen gedaan als je tevens je eetgedrag (drastisch) aanpast.
Het is belangrijk om 3 maaltijden per dag te eten. s' morgens voordat je gaat werken, studeren of anders neem je een goed ontbijt. Geen spek met eieren maar gewoon boterhallen, cornflakes e.d. en een glas drinken.
Dit herhaal je in de middag puaze en sávonds eet je warme maaltijd. Neem niet teveel pasta of rijst. Veel groeten en een stukje mager vlees. Wil je graag jus dan kun je de aardappelen malen tot puree dan is dat niet nodig. Neem een toetje na en eet dan s avonds gewoon fruit of iets van rauwkost.
Het gaat hierbij niet om de hoeveelheid maar om de continuïteit van het eetpatroon. Sla je geen maaltijden over dan val je gewoon af. Met een beetje extra beweging (flink poetsen in huis, veel trappen lopen en veel de fiets pakken voor boodschapjes) kom je een heel eind.
Al die andere lapmiddelen van afslankproducten werken even maar het kost je ook enorm veel geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je komt toch hoe dan ook terug op voeding en beweging. Maar ook misschien in je manier van denken.
Voeding: Vergeet de schijf van 5. Veel water drinken. veel rauwkost, veel fruit, eet niet elke dag vlees. Ga eens voor een voedingsallergietest bij een voedingsdeskundige. Je zegt dat je niet bijzonder veel eet. Maar misschien zijn er wel voedingsmiddelen die jij tot je neemt, waar je lichamm niet goed op reageert. (Zo kan ikzelf helemaal geen fruit verdragen bijvoorbeeld.)
Bewegen: Ga samen met een vriend(in) naar iets waar je niet het gevoel hebt dat je aan het sporten bent. Ga zumba doen ofzo, paaldansfitness of ga zwemmen in een zwembad waar de nadruk op wellness ligt (na zwemmen lekker bijkletsen in bubbelbad of even onder de zonnenhemel). Of zet je in voor een vrijwilligersbaan waar je veel fysieke inspanning moet leveren (bij de voedselbank is het aanpoten).
Denken: Denk eens buiten het kader. Je wilt verandering. Een nieuw ritme en nieuwe regelmaat in je leven kost inpanning. Je hebt een lijf waar je goed voor moet zorgen. Nog beter dan je eigen auto bijvoorbeeld, hoewel vaak het omgekeerde gebeurt. Geef jezelf eens een APK!
Denk er eens bij na wat je je lichaam laat verwerken als je er voeding in stopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ook nog belangrijk is...niet meer eten na je avond eten. Alles wat je dan nog eet, verteerd moeilijker en zakt (bij wijze van spreken) gelijk naar je heupen om daar te blijven zitten. Water drinken mag natuurlijk wel.
Sterkte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als ik.

Behoorlijk in de stress schieten, gewoon alles eten en toch 40 kilo afvallen.

Of dat nu zo gezond is????? Dat is een héél ander verhaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook een ding om te doen is het adkins dieet volgen...maar je moet wel oppassen dat je je lichaam niet kapot gaat.

in dit dieet moet je zo min mogelijk koolhydraten binnen krijgen. dat beteekent dat je bepalde dingen niet kunt eeten. zoals brood en pasta. Het goede is wel dat je niet minder hoeft te eeten. je kun bijvoorbeeld zooveel eieren als je maar wilt eeten. het zelfde geld ook voor vlees en nootjes.

MAAR

dit dieet werkt aleen zolang je het volgt. als je stopt met het dieet stop je ook met af-vallen.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amfetamine in hoge dosis, is ook goed tegen je blijkbare luiheid en zwakke ruggregraat, om gewoon een normaal eetpatroon aan te nemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een relatie breuk zorgt voor afvallen vanwege t verdriet zit je maag in de knoop en waar een knoop zit is geen plek voor eten.. stress zorgt voor afvallen, tenminste bij mij wel. en filet american wat royaal over de datum is nuttigen. heeft bij mij ook prima gewerkt. ik kreeg er een enorme darm infectie van en was dankzij diaree binnen 2 maand tijd 20 kilo kwijt. t zijn waarschijnlijk geen nuttige tips maar je valt er wel vanaf. maar even zonder flauwekul.
met warm weer een veel zweten val je ook af. veel water drinken trouwens! want als je meer drinkt (mag ook sap zijn zonder toegevoegde suikers) heb je minder honger.
maar t liefst gewoon water.
vervang brood door magere kwark en eet geen aardappels bij de groente en vlees.vervang je chippies voor rijste mix en inderdaad bewegen! je hoeft echt geen uren in de sportschool te zitten knoeien, maar ga maar eens gewoon heel lekker irritant met je linker been zitten wiebelen . je verbrand daarmee ook al calorieen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet er inderdaad wel iets voor doen, maar het voornaamste is het volhouden. Ik zal je enkele trucjes verklappen die weldegelijk helpen, niet veel moeite kosten, MAAR je moet het elke dag doen.
Je begint je dag met een groot glas water te drinken, ik drink gewoonlijk de helft van een flesje van 500 ml. Kijk naar de droogrest, er zijn weldegelijk flesjes (in de goedkopere keten, mag vermoed ik geen naam noemen) met droogrest minder dan 30 mg/l.
En dit bedoel ik echt letterlijk, je komt recht vanuit je bed en drinkt. Dit heeft een reinigend en aanvullend effect.
Je staat op en eet een gezonde en lekkere muesli, ja deze combinatie bestaat! Steeds ontbijten!!
2 tussendoortjes rond 10 u en rond 16 uur. Als je tussendoortje niet meer dan 15gr vet per 100 gr bevat is dit een gezond tussendoortje, kijk meer naar de samenstelling van producten, vln. van deze tussendoortjes (droge koeken enzo).
Je mag gerust wat eten als tussendoortje want het is de bedoeling dat je spijsvertering in gang schiet en zo verbruik je calorieën.
Als toemaatje eet je een halve komkommer per dag, dit werkt de verzuring tegen en is een tegenhanger voor alle vetten en zuren die je per dag binnenkrijgt.
Wel schillen, want de schil is zeer zwaar verteerbaar!
Als je je verzadigingsgevoel wil verhogen slik je een 5 tal biergisttabletjes 15 minuutjes VOOR het eten + 1 glas water!
Deze lijst lijkt heel veel, maar echt waar, het valt best mee. Uiteraard moet je je algemene eetgewoonten ook aanpassen en niet leven op fastfood bv. Bewegen kan ook nooit kwaad........
Succes!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel ik zelf geen voorstander ben van hulpmiddelen bij het afvallen, heb ik in mijn omgeving mensen erg veel succes zien hebben met een HCG kuur. Hierbij wordt alleen zowel rotzooi als goed spul aangeboden. Het is een methode die ook redelijk omstreden is.

Ook zou je kunnen kijken naar de Hormoonfactor. Is een andere benadering van afvallen. Niet zozeer op basis van het aantal calorien maar vanuit de balans van alle verschillende hormonen in je lichaam en het effect op je lichaamsgewicht. Ook schijnt dat er vanuit te gaan dat iedereen een individueel basisgewicht heeft die optimaal is. En voor de een is dat slank en voor de ander iets gezetter.

Ik heb zelf ook de ervaring dat afslankmiddelen van de drogist niet veel (niets) uithalen en als het al werkt dan is het uiteindelijk eerder het placebo-effect dan echt resultaat van het middel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik begrijp je ergenis, ik heb een product die je hierbij helpt. Bij begin is het zorgen ervoor om wat minder te eten. Daarbij helpt bioslifeslim en heeft nog 5 manieren. Maar als je verslaving producten blijft kopen en helpende product weigeert om te kopen. Dat is jou keuze
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image