Altijd Hoofdpijn en Nooit in slaap vallen en de dokter kan mij geen raad geven; ik ben benieuwd waarom ik altijd toch die hoofd pijn heb, help me aub?
Heey,
Ik heb een vraag, maar dat wisten jullie zeker al :p
Ik heb echt (niet overdreven) altijd HELE erge hoofd pijn van elke kant ( steken ), waardoor zou dat kunnen komen?
Ik heb alles al geprobeerd, paracetamols hebben nooit gewerkt bij mij en van die andere pillen tegen de hoofdpijn ook niet.
Als het misschien aan mezelf ligt:
Ik ben een Jongen van 14 Jaar,
Ben ongeveer 1.88 M lang
En heb (denk ik) best veel meegemaakt; zoals veel ruzies, problemen thuis en hele erge dingen die ik beter niet wil zeggen...
Inmiddels zit ik uit eigen wil bij jeugdzorg maar dat werkt ook niet zo goed... Ik slaap ongeveer maar 4 uur per nacht omdat ik ook helemaal niet goed meer kan slapen door die hoofdpijn.. ik word er gek van... en er word vaak gezegt tegen mij dat ik niet zo sagerijnig moet doen maar dat kan ik niet helpen...
het kan ook door mijn geboorte komen maar ik hoop het niet; want eigenlijk zou ik dood geboren worden aan zuurstof gebrek werd mij later verteld.
Ik zit op karate en ik ren elke zondag rond de 10 - 15 Km aan een stuk door, dus het kan niet aan m'n conditie liggen denk ik
Soms heb ik ook wel eens als ik gewoon zit dat ik helemaal uitgeput raak en duizelig word maar is weer na korte tijd weg..
:S het is mij maar een raadsel, ik hoop snel antwoord te krijgen want ben nogal benieuwd:
Ik ben een keer naar de dokter geweest over m'n hoofdpijn, maar die zij: Ik weet niet wat het kan zijn; en daar bleef het bij (een jaar geleden was dat)
Vriendelijke Groeten Shiva
het moet toch een keer gewoon overgaan :S ?
maar ik zal kijken of ze deze keer wel een scan willen maken :/ succes met uw vriendin ;)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.