Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Bij een bed geld de uitdrukking "goedkoop is duur koop" heel erg. Ga zeker voor kwaliteit.

Zorg dat je een boxspring hebt met binnenveren i.p.v. schuim. Sommige boxsprings zijn binnenin volledig uit schuim gemaakt: ventilatie = 0

Ik zit zelf in de 'beddenwereld' en zou een boxspring niet aanraden omdat de verluchting naar je matras toe heel slecht is. Matrassen slijten hierdoor sneller op een boxspring dan op een 'open' bodem.

Mijn voorkeur gaat met stip naar een goede lattenbodem. Deze geven een goede ondersteuning en ze luchten heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij moet je 'bakken' water zweten om door een 20 cm dik matras heen te komen. Trouwens op je lattenbodem ligt ook een matrasbeschermer die weinig tot geen vocht doorlaat.

Andere antwoorden (4)

de duurste?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pullman vind ik de lekkerste boxspring. Gecombineerd met een Pullman pocketveringmatras. Slaap hier al jaren op. 't Is niet één van de goedkoopste maar wel voor jaren slaapgenot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zelf heb Avs boxspring pas gekocht. light heerlijk hoor.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zo'n heerlijk en relatief goedkope 'matras op poten'van IKEA.

Moet toch zeggen dat het me uitstekend bevalt, maar misschien zijn mijn eisen minder hoog?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding