Wat te doen bij verkoudheid?
Ik ben al een paar weken verkouden en ik word er helemaal gek van. Waarschijnlijk heb ik ook een bijholteontsteking of een voorhoofdsholteontsteking. Ik heb allemaal slijm achter in mijn keel wat ik ophoest en weg krijg door mijn neus op te halen. Daar bij krijg ik dan weer hoofdpijn en ook als ik buk. Het is alsof het in mijn hoofd knalt. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd onder andere homeopatische korreltjes. Zoutoplossing helpt daarbij niet en ook stomen helpt bij mij niet omdat mijn neus dicht zit krijg ik de stoom door mijn neus niet naar binnen. Het enige wat bij mij helpt zijn die Otrivin neusdruppels maar dat mag ik van de dokter eigenlijk niet gebruiken omdat het daar alleen maar uiteindelijk beroerder van wordt. Wie heeft nog een tip voor mij?
Als 's avonds mijn neus helemaal dicht zit kan ik niet slapen en gebruik ik toch maar weer die Otrivin neusspray. Overdag zit mijn neus ook dicht Ik word daar letterlijk ook heel erg moe van
Ik heb nu pijn onder en achter mijn ogen en aan de zijkant van mijn hoofd en in mijn voorhoofd zonder dat ik buk.
Nog tips voor een verstopte neus
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.