Is een aanvullende zorg verzekering van de gemeente den Haag echt zoveel voordeliger?
Ik heb een zorg verzekering van de gemeente Den haag en betaal 153,60 per maand.Eigen risico zit daar bij in begrepen. Ik vraag me toch wel af is dit nu zoveel goed koper dan een gewone basis verzekering? Als ik uit gaat van een basis verzekering van €103 is dat al een verschil van €50 per maand dit maal 12 is €600 dat is veel geld op jaar basis.
Als je die gebruikt dan is het 600-385= 215,- duurder. Zitten er ook aanvullende verzekering bij?
Tandarts bijvoorbeeld.
Heb je eventueel een link naar de voorwaarden?
Heb geen link voor je .....
oordelen De voordelen van de Haagse zorgverzekering: De gemeente betaalt, afhankelijk van uw financiële situatie, mee aan uw premie.
Het wettelijk eigen risico van € 385 is meeverzekerd.
Een uitgebreid pakket met ruime aanvullende vergoedingen voor brillen, tandarts en fysiotherapie.
Veel eigen bijdragen worden vergoed.
Veel zorgaanbieders sturen hun rekening rechtstreeks naar de zorgverzekeraar. U hoeft dan niet vooraf zelf te betalen.
Iedereen is welkom, uw medische achtergrond speelt bij acceptatie geen enkele rol.
Ik ben beter verzekerd en de premie die ik betaal komt een beetje op hetzelfde neer als ik een basis neem met aanvullende verzekering.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.