Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ernstig ziek na XTC gebruik, hoe herstel ik?

Ik heb afgelopen weekend 3 dagen oprij XTC gebruikt. Elke avond 2 stuks. Het is nu donderdag en ik lig sinds maandag al ziek op bed, ik kan niet slapen, moet de hele tijd braken, voel me zeer ellendig en er lijkt maar geen verbetering in te komen. Heb echt zoveel geprobeerd maar bijna niks helpt. Mijn vraag is of er mensen dit ook hebben meegemaakt en hoe ik weer beter kan worden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

XTC, oftewel MDMA werkt in op je serotonine. Als je van te voren info had gewonnen over "veilig" gebruik (drugsgebruik is natuurlijk nooit veilig!) had je geweten dat je maar 1x per 2 a 3 maanden kunt gebruiken zonder veel negatieve gevolgen. Ook is de hoeveelheid die je hebt genomen heel veel. 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht is een normale dosering. En laat ALTIJD je pillen testen! Dat is gratis.
Je hebt helaas je hersenen erg belast. Xtc kan bij frequent en veel gebruik ernstige blijvende hersenschade opleveren. Oa depressies.
Neem je rust, eet gezond, sport wat en herstel. Je kunt hier niets aan doen behalve uitzitten. Je hebt je hersenen en lijf ernstig overbelast met zoveel drugs.
Mocht je klachten houden kun je naar de huisarts. Al kan die er ook niet veel mee.
Hopenlijk een goede leerschool voor je.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing