Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weet ik of ik mijn heup gekneusd heb?

Mijn broertje en ik waren gisteren aan het fietsen naar het voetbvoetbalveld toen hij links wou gaan en ik rechtdoor. Dit ging niet helemaal goed en we botste tegen elkaar. Ik kwam met mijn heup behoorlijk hard tegen het handvat van mijn stuur. We zijn toen nog gewoon gaan voetballen naar het deed wel pijn. Toen ik thuis kwam begon het steeds meer pijn te doen en werd ik misselijk (Ik weet niet of dit er mee te maken heeft naar ik zeg hét gewoon voor de zekerheid ). Er was geen duidelijke bloeduitstorting op de plek waar ik het stuur raakte wel doet het super veel pijn als ik de plek aanraak en het voelt stijf aan. Ook heb ik er last van als ik lig of zit. Lopen kan ik wel maar het is dan wel erg gevoelig.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit gekneusd (bot of spier/huid) of gebroken gebroken is.
Alvast bedankt
Meike

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
De huisarts kan dit vertellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, gekneusd is je heup zeker.
Of er meer aan de hand is kan de huisarts (ha) je vertellen.

steeds meer pijn
misselijk
super veel pijn bij aanraking
voelt stijf
last van als je ligt of zit
lopen kan, wel gevoelig

-Morgenochtend meteen even bellen en een afspraak maken bij de ha.
-Vertel de doktersassistente wat en waar het pijn doet.
-Neem dit klachtenlijstje mee naar je afspraak.

Naar de ha gaan, Meike, deze kan je onderzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image