Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na het zonnnen of een vitamine d normale dosis slikken wordt ik snachts wakker waarom?

Het valt me op als ik zon een zo,n 20 volle minuten of niet zon maar wel vitamine d slik van 1000iu dan merk ik dat middernacht wakker wordt met een erectie raar maar waar maar wanneer ik afstand neem van zon of vitamine d pil dan heb ik dat probleem niet trouwens mijn vitamine d waare is een beetje laag onder 75 weet iemand hierover iets van ? Of komt dit bekend voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het is mogelijk dat je lichaam reageert op de vitamine D. Vitamine D is een vetoplosbare vitamine die je lichaam opslaat in vetweefsel. Als je een hoge dosis vitamine D neemt, kan je lichaam deze opslaan en later gebruiken. Dit kan leiden tot een verhoogde energie en daardoor kan je 's nachts wakker worden.
(Lees meer...)
Bronnen:
9 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image