Ben ik veel te dik?
Ik ben 12 jaar oud(in maart is mijn verjaardag), ik ben 168cm en weeg 65.3kg(met kleren aan). Mijn vraag is; ben ik veel te dik? Ik zag op sites dat ik overgewicht heb maar ik heb dan ook nog een dikke & dunne darm onstekking en een maag ontstekking. Dus dat kan ook bij mijn gewicht staan. Ik kan wel niet sporten, want dat doet echt niet goed aan mijn maag, zwemmen kan ook niet want ik heb een fobie voor water. Veel eet ik niet: in de ochtend niks, soms twee eieren of soep en dan knaag ik op kauwgumxD Dan eet ik pas om 12 uur(alleen als ik op school zit, anders eet ik alleen op zondag wat spagetti ofzo) en dan eet ik ong. om 5-7 uur 's avonds meestal 4 frietjes en een kleine biefstuk en dan soms nog tomaten of alleen soep en ik drink alleen cola want als ik iets anders drink(geld niet voor chocomelk, ik kan die alleen in de middag drinken) dan moet ik overgeven en wordt ik ziek. En dan knaag ik telkens kauwgom(ong. 15 stukjes er dagxD) dus veel is dat niet, meer krijg ik niet door mijn maag. Is dat normaal? Ik turn alleen met school, en soms tijdens speeltijden maar meer kan ik niet, dan ga ik dus overgeven... En ik heb stress. Is dit normaal of niet?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.