Wat doen Pharmaxx kruidenmix en voedingsvezels ik je lichaam?
Ik heb deze willen opzoeken maar vindr dit moeilijk. Het is een soort afslankingskuur voor 1 maand. Ik ben van plan om te dieten en ben al 1 maand bezig en gebruik buiten dit ook vetverbranders en een poeder om met water te mengen. Overdag met het ontbijt een zakje voor de vetverbranding en savonds een zakje voor een platte buik en spijsvertering. Ik ben op punten dieet en probeer ook om
caloriearm te eten. Ik ga lopen in groep 3x per week en ik ga ook 1x per week in een danscafe , hele nacht dansen. Je valt hiermee veel af hoor als je hele nacht doordanst meer als 500 kcal heb ik gelezen. Ik ben tot nu al zeker 6 kg afgevallen op bijna een maand tijd. Maar weet er iemand meer info wat die pharmaxx juist doet in je lichaam?
Vetverbranders bestaan ook niet, een 'zakje voor platte buik en spijsvertering' ook niet. Stop maar met al die kruiden en supplementen, en focus je gewoon op normaal en gezond eten. Je weet niet precies wat al die dingen met je doen, hoogstwaarschijnlijk zijn het gewoon vochtafdrijvers met cafeine en vezels.
Doe je ook aan krachttraining? Dat is goed voor een strak lichaam.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.