Is het normaal dat mijn urine zoet ruikt?
Ik ben al een tijdje bezig met dieetpillen innemen. Wat eigenlijk totaal niet nodig is. Ik ben 1.60 en weeg 52 kg. Ben gewoon hartstikke koppig.
Ik heb alleen met mijn domme kop te veel pillen genomen. (De ene dag 7, daarna 2 dagen achter elkaar 5 pillen, daarna 3 pillen in een keer. Terwijl ik er per dag maar 2 mag. 1 rond de ochtend en een rond de middag)
Nu ben ik ongesteld geworden, gisteren nacht. Na 10 dagen. Meestal gebeurt het om de 23 dagen. Ik maak me er niet zoveel zorgen om. Heb nooit last van kramp enzo.
Maar vanochtend rook m'n urine dus heel erg zoet. Er staat op de verpakking ook dat er chromium in zit. Ik heb die shit dus gegoogled. En er staat dat het je bloedsuikerspiegel onder controle houdt.
Hoe komt het dan dat m'n urine zoet ruikt? Ik ga de pillen zo weggooien. En nu ik dit aan het typen ben, heb ik een zoete smaak in m'n mond (heb alleen keel pastilles gegeten).
Moet ik het even laten, of gewoon naar de dokter voor de zekerheid? Diabetes zit wel in de familie. Mijn oma heeft type 2, en m'n neefjes en tante/nicht hebben type 1.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.