hoe een ingeslikt voorwerp zelf verwijderen?
dit zal vast voor vele een rare vraag zijn, mijn vriend heeft als weddenschap een usb stick ingeslikt ( deze is wel heel erg goed verpakt ) deze zou theoretisch gezien via de 'natuurlijke' manier er weer uit moeten komen.
maar inmiddels zijn we 3 weken verder, en geen usb stick.
nu moet hij volgende week voor zijn werk vliegen, en ik denk dat hij niet mag vliegen omdat ze dit zullen zien en waarschijnlijk denken dat hij iets smokkelt ofzo. hij zelf denkt er vrij licht over.
heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe we z.s.m. die usb 'terug' kunnen krijgen??
Laat via een echo bekijken waar hij vast zit.
'De stick zit ergens vast' Dat is maar zeer de vraag. Een USB-stick van normale grootte kan makkelijk ongemerkt in een drol je lichaam verlaten. Je vindt hem dan alleen als je er echt naar zoekt. 'u gaat geopereerd moeten worden' Ook dat is maar zeer de vraag. Als hij vastzit in de maag, dikke darm, begin of eind van de dunne darm dan kan hij met een scopie veel makkelijker verwijderd worden. Overigens vergeet iedereen dat een USB-stick (of willekeurig ander voorwerp) dat 3 weken in je darmen zit doorgaans toch wel klachten moet geven en daar lijkt geen sprake van. De kans dat hij de stick allang uitgepoept heeft lijkt me veel groter.
Neemt niet weg dat een foto wel te verdedigen zou zijn. Een Rontgenfoto of een echo kan allebei; persoonlijk zou ik kiezen voor de rontgenfoto.
Hoe? (een standaard usb stick stelt weinig meer voor)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.