Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn vriendin heeft ongelooflijk veel last van druk op haar oren.Ook heeft ze constant hoofdpijn.Wat kan dit zijn?

De dokter heeft haar neusspray gegeven maar dit helpt totaal niet,ook is ze de laatste drie weken niet verstopt geweest.En wat moeten we doen als de dokter haar niet verder wil onderzoeken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
796

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Weer naar de huisarts gaan, en niet de spreekruimte verlaten voordat je een verwijzing in je zak hebt zitten voor een Keel, Neus en Oorarts. (KNO)
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan iets zijn met haar gebit.
Wat ikzelf heb gehad is jaren last van oorpijn en dan heel erg als ik in de wind liep.
Alle onderzoeken bij de huisarts leverde niets op, toen moest ik een keer mijn achterste kies laten trekken en dat lukte de tandarts niet.
Ik het ziekenhuis bleek dat de wortels van mijn kies doorliepen tot mijn rechteroor.
Kies eruit en oorpijn over.
Dit is zo mijn eigen ervaring maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, het is alleen een voorbeeld dat oorpijn uit een onverwachte hoek kan komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met deze klachten zal de huisarts je uiteindelijk echt wel doorverwijzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou naar het ziekenhuis gaan en haar hoofd laten controleren

een vriendin van mij had ook onwijs hoofdpijn en de dokter deed dat af met ach dat is stress
zij is toen ook naar het ziekenhuis gegaan en had een gigantische tumor in haar hoofd zitten (ja sorry wil je niet bang maken)
dus alles kan
ik zou het gewoon even laten nakijken om alles uit te sluiten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding