Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als we naar een ander kijken, zien wij die gene dan in spiegelbeeld?

Ik merk altijd dat ik er beter uitzie in spiegelbeeld. Dus ik neem een foto en een foto in spiegelbeeld, dan merk ik dat mijn proporties en verhoudingen van mijn gezicht, de evenredigheid ervan en de asymmetrie veel beter is. Mijn vraag is, als wij naar een ander mens kijken, zien wij die gene dan in spiegelbeeld of gewoon zoals op de foto die van voren wordt genomen?
Dit is een link, wat ik bedoel:
http://www.metronieuws.nl/lifestyle/life/2016/05/aha-daarom-lijkt-je-foto-niet-op-je-spiegelbeeld

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Erna55
8 jaar geleden
In spiegelbeeld zijn je proporties, verhoudingen, evenredigheid en symmetrie niet anders...
Amadea
8 jaar geleden
Jouw link legt al uit waarom jij dénkt dat jij er in spiegelbeeld beter uit ziet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kijk naar iemand. Pak je mobiel, maak een foto, kijk naar de foto en naar de persoon. Zie met je eigen ogen dat dat hetzelfde is...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Nee, wij zien anderen nocht in het echt, noch op de foto in spiegelbeeld.
Dat je jezelf in spiegelbeeld er beter (anders) uit vindt zien komt omdat je zelf aan dat spiegelbeeld gewend bent.
Anderen zien je gewoon, en zijn daar aan gewend, en zien niets abnormaals aan je.
Dus als je anderen een foto van jezelf in spiegelbeeld laten zien, dan vinden ze dat juist abnormaal, en herkennen je misschien niet eens meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image