Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sokken dragen in rubberlaarzen?

wat voor soort sokken kan je het beste idragen in je rubberlaarzen .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar is de rubberlaarzenman weer!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor ik ben er weer, zin om mee te doen ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In ieder geval 100 % of bijna 100 % wol sokken. Uit eigen ervaring weet ik dat ECHTE geitenwollen sokken het beste vocht opnemen.
Maar ja, waar kun je die tegenwoordig nog kopen? Zelfs de losse geitenwol zie ik nergens meer, anders zou ik er zelf nog een paar (laten) breien....
Misschien iets voor Marleen ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het bejaardenhuis van Warffum zijn ze te koop, eigengebreid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is te ver weg van mijn woonplaats:))

Andere antwoorden (6)

Het beste is gebreide wollen sokken, dat is alleen erg warm, je kunt ook 'wandelsokken' o.i.d. dragen, die zijn goed obserberend.
Maar je kunt in principe elke sok aan die je maar wil.

Toegevoegd na 4 minuten:
Absorberend natuurlijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het maar geen witte zijn! :P

Even serieus... Als ze dik en absorberend zijn is het goed. Je voeten zullen gaan zweten in de rubberen laarzen. De zweet moet afgevoerd worden want anders zullen je voeten wondjes e.d. kunnen krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niet uit.
Je ziet ze toch niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen enkellange sokken, want die zakken in rubberlaarzen af.
Ik zou niet te dikke wandelsokken nemen, bv Coolmax of ander materiaal. Je zou die van de Xenos kunnen kopen om het eens uit te proberen (die kosten haast niets en zijn redelijk goed), of anders in iedere buitensport winkel.

Belangrijk is dat ze niet teveel vocht vasthouden, maar dat juist naar buiten afvoeren. Anders gaan je voeten heel erg broeien.
Dat gebeurt in rubberlaarzen toch wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet van die hele dunne want als je gaat zweten dan gaat het zeer doen. En ook niet van die enkel sokjes, dat gaat schuren. Dus gewone sokken. En de kleur mag je zelf kiezen want die zie je toch niet :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lange noorse sokken die boven de rand van de laars uitkomen.
Anders krijg je striemen op de huid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image