Zijn American Spirit Sigaretten echt gezonder als andere Sigarettenmerken?
Ik heb mij vandaag voor het eerst American spirit sigaretten gekocht de gele pakking omdat steeds meer mensen zeggen dat deze sigarettenmerk gezonder is omdat er geen toevoegingen in zitten bijvoorbeeld parfum en smaakstof.
Klopt dat zijn deze gezonder als andere merken?
Dat rare is dat ook bij deze sigaretten ook op de pakking staat dat roken dodelijk is en dan staat er nog bij wij voegen aan onze hoogwaardige tabak geen additieven toe en gebruiken uitsluitend hele bladeren zonder nerven-geen opgeblazen tabak en evenmin folietabak..............en dan staat er roken is schadelijk ook al voegen wij geen additieven aan de tabak toe........
Misschien kan mij iemand antwoord geven om ik snap dat niet helemaal,mensen zeggen dat deze merk gezonder is als andere merken en doch staat er op dat roken schadelijk is,waarom is pure tabak dan ook schadelijk?
Hoewel roken altijd slecht is. Dus daarom die waarschuwing. Is roken zonder toevoegingen iig Minder schadelijk. Gezonder dus, maar niet gezond. Want verbrand suiker roken is idd slechter dan geen verbrand suiker roken. Als eerste stap om te stoppen een prima alternatief dus.
American Spirit bevat inderdaad zoals elk ander sigaret of shag gewoon nicotine. En ja nicotine is verslavend. Maar het verschil wat American Spirit niet heeft en de andere merken wel hebben zijn de extra verslavende stofjes welke ze hebben toegevoegd in alle jaren om hun tabak te blijven roken. Oftewel, je kan dit tabak heel goed gebruiken als je wilt stoppen met roken. Gebruik American Spirit 3 maanden gewoon op dezelfde manier als hoe u uw vorige tabak ook gebruikte. En probeer dan na die 3 maanden te stoppen met roken. Dan bent u gewend aan American Spirit en mist u niet al die verslavende stofjes niet welke u wel zou missen als u zou stoppen met ander tabak. Dit betekent niet dat je dan wel makkelijk kan stoppen. Maar waarschijnlijk wel makkelijker. Want iedereen die gestopt is met roken weet dat het erg lastig is. Conclusie.
Het is waarschijnlijk makkelijker om te stoppen met American Spirit dan andere tabak.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.