hoi, ik zweet sinds 2 weken overmatig veel aan me handen,voeten,oksels,gezicht. Dit heeft ineens uit het niks plaatsgevondenwie weet aan wat dit ligt?
hoi, ik zweet sinds 2 weken overmatig veel aan me handen,voeten,oksels,gezicht en rug. Dit heeft ineens uit het niks plaatsgevonden Tijdens mijn 2de dag van mijn menstruatie. Normaal gesproken ben ik een persoon die niet gauw zweet. Heb ook niks verkeerds gegeten, en medicijnen betreft neem ik niks in. Behalve dat ik een ibrufen 600 heb ingenomen en een vitamine d ampul. Ik ben trouwens 22 jaar en heeft dus niks te maken met puberteit, in me familie heeft niemand er ook last van. Ik twijfel heel erg om naar de dokter te gaan. Wie weet waar aan dit kan liggen? Alvast bedankt!
Toegevoegd na 1 minuut:
Het is nu trouwens 2 weken geweest en heb er nog steeds last van. Heeft ook niks te maken met stress etc
Die kan je onderzoeken en vanuit het onderzoek bekijken wat de oorzaak kan zijn.
Een vitamine D tekort kan overmatig zweten geven. Heb zelf juist dat ik met een goeie dosis vitamine D het warmer krijg en bij een bepaalde dosering wat ga zweten. Dus kan ook te maken hebben met die ampul.
Gebruik zelf een paar spraytjes vitamine D per dag dus niet zo'n shot ineens.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.